Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær til skolestart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal begynne i førsteklasse å letet i dag etter noen klær til første skoledag,men gikk i fire butikker å fant jo ikke noe! Så hvor handler dere klær gutt til skolestart? Ha vært på Lindex,BareBarn,Kappahl og Cubus. Det kan gjerne være nettbutikker så lenge de sender fra Norge så de rekker frem i tide :)

Anonymkode: af550...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uteklær som skalljakke, vindfleece og skallbukse kjøpte vi på Polarn O Pyret. Kjøpte et rimelig oljeregntøysett på XXL for å ha liggende på skole/SFO.

Inneklær er mest fra H&M og litt fra Cubus og Polarn O Pyret. Ullklær kjøper vi mye fra Cubus, Sparkjøp og sportsbutikker.

Anonymkode: 24f19...438

Skrevet

uteklær bruker jeg bare det samme som han brukte i barnehage så det gidder jeg ikke kjøpe nytt av.

Men det var inneklær til første skoledag jeg ønsker å kjøpe.

Skrevet

Name it hadde en del stilig da mine begynte.  

Ellers går de i klær fra H&M, XXL, Lindex, Ellos etc.  

Yngste arver det meste og er happy med det.  Av uteklær fikk minste nytt regntøy med bukse uten seler, det ønsket han seg. Men det som passet fra bhg-tiden ble brukt også. 

Skrevet

Hmm er ikke imponert av utvalget av de butikkene vi har i hvertfall,var mye kjedelige klær.Få se litt på Ellos å ta turen innom H&M å se litt der også da.

Skrevet

Akkurat vært og handlet nå. Hadde egentlig nok klær, men det meste er arvet, så jeg ville kjøpe noe nytt og litt ekstra fint til første skoledag. Fant ikke noe jeg var helt fornøyd med, men endte med å handle på Lindex.

Anonymkode: b53fd...f59

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uteklær som skalljakke, vindfleece og skallbukse kjøpte vi på Polarn O Pyret. Kjøpte et rimelig oljeregntøysett på XXL for å ha liggende på skole/SFO.

Inneklær er mest fra H&M og litt fra Cubus og Polarn O Pyret. Ullklær kjøper vi mye fra Cubus, Sparkjøp og sportsbutikker.

Var meg som skrev dette.

Vi kjøpte ikke alt nytt altså, alt som passet fra bhg ble brukt.

Hva med å høre med barnet om det har noen ønsker? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var meg som skrev dette.

Vi kjøpte ikke alt nytt altså, alt som passet fra bhg ble brukt.

Hva med å høre med barnet om det har noen ønsker? 

Han er litt umoden å ville bare ha barnslige klær som en genser med Elias osv.

Skrevet

Det er midt mellom sesonger nå, så det er ikke det store utvalget i butikkene for tiden. Syns jeg har samme utfordringen hvert år. Bare utplukket i salgshyllene og lite utvalg i nyheter.

Anonymkode: c4eb3...b4b

Skrevet

Sjekk Zalando.Og Sam og Sofie

Jeg liker merker som AO, scotch and shrunk og Molo

Kjøp ei fin bukse og en topp så har du noe og bruke utover høsten

Skrevet

Martine barneklær 

Anonymkode: 84528...bb5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er litt umoden å ville bare ha barnslige klær som en genser med Elias osv.

En 6 åring har lov til å ville ha barnslige klær.. Han er jo da et - barn-. 

Anonymkode: 88c41...5ee

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

En 6 åring har lov til å ville ha barnslige klær.. Han er jo da et - barn-. 

Er bare vant med en barnehage der ungene mobber de som går med barnslige klær så derfor jeg er litt bevisst på hvilke klær vi kjøper nå til skolen.

Skrevet

Kjøper på name it uansett pga passformen. Min førsteklassegutt må ha stor størrelse pga han er så lang, men smal for han er så tynn!! 

Anonymkode: a67ed...320

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper på name it uansett pga passformen. Min førsteklassegutt må ha stor størrelse pga han er så lang, men smal for han er så tynn!! 

Anonymkode: a67ed...320

Sånn er det med sønnen min også! Han er lang samtidig som han er tynn så vanlige bukser holder seg ikke oppe.Kjøper kun bukser som du kan justere og stramme inn i livet.

Skrevet

Finn ofte fine klede på  nameit, anten butikken, nettbutikken eller zalando. Eg og har forresten lang og tynn gut 🙂

Skrevet

Har kjøpt Levis bukser og gensere til mine. 

De skinfit buksene til Levis er supre til tynne barn. 

Kjøpte på sportmann.

Anonymkode: 6fbf5...4de

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har kjøpt Levis bukser og gensere til mine. 

De skinfit buksene til Levis er supre til tynne barn. 

Kjøpte på sportmann.

Anonymkode: 6fbf5...4de

Hvordan er str på de Levis buksene,?? Sønnen her bruker 140/146 pga lengde på bena. Tynn i livet da:/ burde jeg bestille 10 eller 12 år i de buksene tror du??

Skrevet

Jeg er veldig glad i nameit. Har ikke sett på jentekolleksjonen i år men til gutt har de iallefall fått inn endel i mørk blå og sennepsgul (elsker den kombinasjonen), og så har de masse supre bukser, både fine smale joggebukser og dongeri. Nameit er de eneste klærne vi får tak i heromkring som har fin passform til gutten vår. :P han er lang og slank, alt av andre bukser detter jo bare av han, og jeg syns heller ikke det er pent å "drukne" i gensere som bare såvidt er lange nok :P Syns ikke de er små i størrelsen, bare smalere enn sånn typisk Cubusstørrelse.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...