Gå til innhold

Samlivsbrudd og ferie med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og barnas far gikk fra hverandre før sommeren,  så dette er første sommer med barna alene. Jeg har vært på tur med ungene nå,  og da sendte faren med de 500 kroner hver i feriepenger. Det var jo flott,  tenkte jeg,  og hadde planer om å gjøre det samme nå når de skal på tur med han.

I går sendte han melding til ungene om at han gledet seg til turen og la ved bilder av 50 eurosedlene han skulle gi til de når de møttes. 😂😂 og alt det flotte og fine de skulle gjøre.

Jeg synes dette er rart jeg da, føler at det blir litt sånn konkurranse over det. Skal selvfølgelig sende med de feriepenger jeg også,  men bilder av pengene....????

Ungene gleder seg og jeg sier selvfølgelig ingen ting om hva jeg tenker ☺

Anonymkode: 05763...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du overreagerer litt. Han er faren deres la han bare skjemme dem bort litt i ferien. Min eks har hverken samvær eller betaler bidrag. Jeg hadde vært overlykkelig hvis de hadde en far som var sånn.

Det blir ikke mer konkurranse enn du gjør det til selv. Du er barnas mor uansett om han gir de mer penger. Pust dypt og innse at dette egentlig ikke er noe stort problem 😉

Anonymkode: ebe31...179

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du overreagerer litt. Han er faren deres la han bare skjemme dem bort litt i ferien. Min eks har hverken samvær eller betaler bidrag. Jeg hadde vært overlykkelig hvis de hadde en far som var sånn.

Det blir ikke mer konkurranse enn du gjør det til selv. Du er barnas mor uansett om han gir de mer penger. Pust dypt og innse at dette egentlig ikke er noe stort problem 😉

Anonymkode: ebe31...179

Takk! Det er jo sant det du sier👍 Det er ikke noe stort problem egentlig. Bare uvant for meg dette,  at vi ikke er sammen lenger alle fire... 

HI

Anonymkode: 05763...42c

Skrevet

Tjener han bedre enn deg? Kan jo faktisk være at han kun gjør det for å være snill😉!

Skrevet

Han prøver nok på sin måte å fortelle ar han gleder seg og at de skal finne på mye gøy når de skal være sammen. 

Legg godviljen til og ikke tenk konkurranse, det er nok vanskelig for han også dette. 

Jeg hadde ikke brydd meg med å sende med lommepenger, de får nok det de trenger av han. 

Anonymkode: 683af...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...