Gå til innhold

Vi lever i håpet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Mitt første innlegg her, vi prøver å bli gravide ❤️ Vi har en gutt på 9 år, skulle veldig gjerne ha fått en til tidligere men pga diverse så ventet vi.

Vi er bare i pp 4-5, har en syklus på 33-35 dager, litt usikker når eggløsning her men har forskjellige apper som jeg registrerer menssyklus på. 

I denne perioden har jeg drukket hostesaft for det skal visst hjelpe på (her prøver vi alle kjerringråd ;) ) også har vi hatt sex omtrent annenhverdag gjennom eggløsningstiden. 

Er like skuffet hver gang mensen kommer men vi lever i håpet. Er nå 7 dager til mensen skal komme, for 2 dager siden så fikk jeg utflod (melkeaktig), er trøtt, småkvalm gjennom hele dagen, svimmel og generelt uggen form. I går kom ømme bryster og jeg har hatt murringer fra 2dpo. Håper det er positive tegn selv om jeg bare tror det er mensentegn 😅

Hvordan har dere opplevd det før ikm når dere ble gravide? 

Håper det sitter denne gangen ❤️ 

Anonymkode: 246ab...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du er gravid. :-) Jeg har vært gravid mange ganger (men mistet) det siste året og symptomene oppstår alltid mellom 5 og 9 dpo. Blir som du sier, trøtt, småkvalm, svimmel og i dårlig form. Mitt sikreste tegn er imidlertid at brystene blir ekstremt ømme og vokser voldsomt over natten. Det har for meg skjedd mellom 6 og 9 dpo hver gang. Jeg vet alltid at jeg er gravid mange dager før testen blir positiv. Når man har vært gravid mange ganger på kort tid, er det lett å gjenkjenne "mønsteret" av symptomer. Synes du høres gravid ut, ja. :-)

Anonymkode: 147a1...5a0

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som om du er gravid. :-) Jeg har vært gravid mange ganger (men mistet) det siste året og symptomene oppstår alltid mellom 5 og 9 dpo. Blir som du sier, trøtt, småkvalm, svimmel og i dårlig form. Mitt sikreste tegn er imidlertid at brystene blir ekstremt ømme og vokser voldsomt over natten. Det har for meg skjedd mellom 6 og 9 dpo hver gang. Jeg vet alltid at jeg er gravid mange dager før testen blir positiv. Når man har vært gravid mange ganger på kort tid, er det lett å gjenkjenne "mønsteret" av symptomer. Synes du høres gravid ut, ja. :-)

Anonymkode: 147a1...5a0

Takk for svar. Man kjenner jo etter tegn hver dag uansett hvilken tid på døgnet det er så mulig min kropp bare tuller men jeg håper masse på at dette kan være noe :) Har ikke opplevd svimmelhet og trøtthet så tidlig ei heller melkeaktig utflod så mulig det faktisk kan være noe :) Ømme bryst får jeg heller ikke før 1-2 dager før mensen skal komme :) 

Anonymkode: 246ab...b18

Skrevet

Håper du er gravid, hi, og lykke til videre! Men dropp hostesaften – det er IKKE trygt.

Anonymkode: efbb9...b4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...