Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Saken er at vi fikk ett barn (vårt første ) for 1 1/2 år siden. Han jobber på båt så han er borte 4 uker og hjemme 4 uker. Han har vært en flott far , men da sommeren startet endret han seg. Fester hardt Iallefall to av helgene han er hjemme, vennene hans ser han mer enn hva jeg gjør. Det toppet seg for meg da han ikke ville være med oss på ferie. Uansett hva jeg foreslo ville han ikke være med. Endte med at jeg reiste en uke til Italia sammen med familien min. Da finner han det for godt å reise på weekendtur med kompiser... Ok.. jeg tilgav han den. Så, nå nylig bestemmer han seg for å reise til en kompis. Der blir han i 4 dager, på fylla... og for å gjøre idiotien komplett så vil han ha flere barn!! Det har jeg sagt er uaktuelt.. nevnte jeg at mannen er 43 år ?:-( jeg er så lei av å gjøre alt alene, føler meg som en alenemor .. Anonymkode: d716a...637
Superdolly Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Jeg hadde ringt familievernkontoret og der hadde han fått klar beskjed om hva som skulle til for at han ikke skulle bli singel. Å oppføre seg som en ungkar og konsekvent nedprioritere familien gjør ikke underverker for forholdet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Ja jeg må ta tak i dette.. jeg er helt overrasket over oppførselen. Spurte han om hvorfor han mener at det er en god ide å bruke ferien kun med venner og fyll, da svaret han at hans ferie må han få gjøre som han vil?! Herregud for en premieidiot! Anonymkode: d716a...637
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Han har funnet en annen dessverre. Anonymkode: 2ef9e...e53
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Hadde ikke giddet bruke tid på å "oppdra" denne her. Den hadde jeg forlatt, så kunne han heller kommet krypende tilbake og bli vurdert på nytt, om jeg gadd. Anonymkode: 04d59...720
Superdolly Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg må ta tak i dette.. jeg er helt overrasket over oppførselen. Spurte han om hvorfor han mener at det er en god ide å bruke ferien kun med venner og fyll, da svaret han at hans ferie må han få gjøre som han vil?! Herregud for en premieidiot! Anonymkode: d716a...637 Da vil jeg gjerne forandre svaret mitt. Jeg hadde ringt fvk, ikke for parterapi men for megling. Det må dere vel ha, når dere har barn sammen. Der hadde han fått helt klar beskjed om hvorfor dette gikk som det gikk.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg må ta tak i dette.. jeg er helt overrasket over oppførselen. Spurte han om hvorfor han mener at det er en god ide å bruke ferien kun med venner og fyll, da svaret han at hans ferie må han få gjøre som han vil?! Herregud for en premieidiot! Anonymkode: d716a...637 Spurte du han hva han mente du skulle få gjøre i din ferie? Skulle du ta 4 uker neste gang han har friperiode og han være hjemme med ungen sin? Anonymkode: 5b351...d58
pifi med tre nurk Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Megling ja. Ikke noe poeng i å dra dette ut. Dette er en mann som trenger å få forklart livets realiteter i klartekst!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har funnet en annen dessverre. Anonymkode: 2ef9e...e53 Redd anonym her kan ha rett. Ev. at han er åpen for en annen. Anonymkode: b6bf5...769
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 Jeg tviler på han har funnet en annen. Men akkurat nå tenker jeg at det hadde vært like greit om han gjorde det.. Anonymkode: d716a...637
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Redd anonym her kan ha rett. Ev. at han er åpen for en annen. Anonymkode: b6bf5...769 Spiller det noen rolle...? Han innbiller seg jo at man har ferie fra familien, ikke fra jobben, så hvor verdifull kan han egentlig være? Anonymkode: b9d5c...88a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 Her hadde jeg satt ned foten, knallhardt. Anonymkode: 064d4...10d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 Er dette noe som startet nå i ferien? Du sier han har vært dn god far og barnet er 1,5 år. Er jo rart hvis det er en plutselig og brå endring. Jeg hadde også bestilt time på fvk. For megling om han alltid har vært slik eller for parterapi om han har endret seg de siste ukene og tidligere har vært en god partner/pappa. Anonymkode: f7ae9...439
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette noe som startet nå i ferien? Du sier han har vært dn god far og barnet er 1,5 år. Er jo rart hvis det er en plutselig og brå endring. Jeg hadde også bestilt time på fvk. For megling om han alltid har vært slik eller for parterapi om han har endret seg de siste ukene og tidligere har vært en god partner/pappa. Anonymkode: f7ae9...439 Svaret mitt avhenger også av hvorvidt han plutselig har endret seg, eller om dette alltid har ligget litt latent. Ferie er ikke ferie fra barnet og kona, men fra jobben! Anonymkode: 23ef8...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 Den oppførselen er ikke grei. Han må endre seg. Når det er sagt, har jeg aldri hørt om en som har oppført seg "normalt" i 43 år og så plutselig begynner å oppføre slik du beskriver det. Høres høyst tvilsomt ut. Anonymkode: b0ca9...2c9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #16 Skrevet 1. august 2017 På 7/31/2017 den 9.11, Anonym bruker skrev: Ja jeg må ta tak i dette.. jeg er helt overrasket over oppførselen. Spurte han om hvorfor han mener at det er en god ide å bruke ferien kun med venner og fyll, da svaret han at hans ferie må han få gjøre som han vil?! Herregud for en premieidiot! Anonymkode: d716a...637 Når han sier at han må få gjøre "som han vil", og det han vil er å dra på fylla med drikkekompiser og ikke tilbringe den dyrebare tiden med barnet sitt og den han elsker(?) - da er jo ikke forholdet hans til sine nærmeste som det skulle være. Anonymkode: 384a7...450
Twintipp Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 Når du kan gjøre slike handlinger i en alder av 43 år, og ikke besitter det snev av konsekvenstenkning kan du gi opp forsøket på å omvende ham. Dersom han potensielt skulle "lært" av dette, er det fordi han er redd for din reaksjon, ikke fordi han forstår hvorfor det er potensielt galt og ræva prioritering. Jeg snakker av egen erfaring, det blir som å prøve og kutte over kuas sener med et halmstrå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå