Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 I underetasjen i huset mitt har jeg en kjellerstue, to soverom, vaskerom og bad. Man kan komme inn til vaskerommet fra hagen, og innenfor vaskerommet igjen er kjellerstuen. Jeg synes det er veldig praktisk med denne "slusen", men tenker at når barna blir større kan det være mer praktisk at kjellerstuen har utgang til hagen, altså bytte plass på vaskerom og kjellerstue? Det er ikke mulig å bare sette inn dør. Anonymkode: 4b4ef...3f6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Nei, det hadde jeg ikke. Jeg har tenåringer som bruker kjellerstuen mye med venner, og det er gull å ha en "gang" før stuen. De valser inn med grus og skitt på skoene, så det må være helt perfekt at de da valser inn på vaskerommet og tar av seg skoene der før de går videre inn i kjellerstua. Jeg hadde satt opp et skostativ på vaskerommet etterhvert. Selv har vi en yttergang innenfor kjellerinngangen så de kan sette skoene der, den gangen må støvsuges og vaskes flere ganger i uken Anonymkode: b4ec2...f72
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Ungene klarer fint å gå igjennom vaskerommet om de skal ut eller inn. Bygger du om vil du fort angre når det er noe utenfra som skal inn på vaskerommet. Da får heller ikke ugnene noe sted å sette fra seg skittene sko som de har på ett vaskerom. Anonymkode: 36302...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå