Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Han måtte til hjemlandet pga sykdom i fam. Fikk en venn å sitte på ned med i bil. Denne vennen sa maks 2 til 3 uker pga firma til sønnen sin her. Pratet med kjæresten i kveld og han sa det blir 10 til 15 dsger til oga fam. Denne sjåføren sa også det samme... De få dagene jeg hadde mulighet til å få kjæreste dager forsvant. Hadde du reagert? Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Skjønner ingen ting. Noen er syke, og du tror ikke på det? Eller du er sur fordi ferien gikk åt skogen? Anonymkode: bedfe...748
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Han satt på med en som sa han måtte tilbake innen 2 til 3 uker.. Nå vet jeg ikke hvor tid han kommer.. Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Sender han fortsatt ikke bekreftende sms/ringer på facetime daglig på hvor høyt han elsker deg? Dropp ham! Hvordan tenker du vi skal vite noe rundt dette? Du er pottesur for at han valgte syk familie over deg i ferien, du stoler ikke på ham, du trenger ekstreme bekreftelser. Hva tenker du egentlig selv om dette forholdet? Anonymkode: 2a453...d45
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Men herlighet, du er sammen med en mann som har familien sin langt vekke også forventer du at han skal skynte seg hjem til sin friske og elskovssyke kjæreste istedenfor å bli hos sin syke far? Du må da forstå at denne mannen som ikke har mulighet til å være nær sin familie i hverdagen prioritere samvær med dem høyt når han kan, og ihvertfall når det er snakk om sykdom. Hvor gammel og bortgjemt et du egentlig, du fremstår som en 15-åring som trasser "Du loooooovte!" Anonymkode: 4b1c6...69a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Litt småfull på tampen av ferien? Anonymkode: 775b0...ec2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 Er det du som er fornærmet fordi kjæresten ikke melder deg tre ganger om dagen når han er hos familien i hjemlandet? I så fall - dropp ham. Dere passer ikke sammen. Du stoler ikke på ham. Du er for krevende og for usikker på deg selv og forholdet. Vent med å droppe ham til han er tilbake. Ikke ødelegg tiden hans med familien når det er sykdom i familien. Hva skjedde forresten med "hvordan går det med deg opp dette, kjære? Er det tøft å se at din slektning er så syk? Hvordan blir det for deg å komme tilbake til Norge og være så langt borte fra familien når det er sykdom der?" Og er det slik at du spør her fordi du tror han lyver til deg og blir der av andre grunner enn familien og sykdom i familien. Da er vi tilbake til - dropp ham. Anonymkode: 0b738...b82
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 De mld har han fått for leeenge siden. Er noe med at det ble mange uker ekstra pga sjåføren.. Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: De mld har han fått for leeenge siden. Er noe med at det ble mange uker ekstra pga sjåføren.. Anonymkode: 4b704...592 Å herregud nå må du gi deg, la den stakkars mannen få fri fra deg! Anonymkode: a21d1...26c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 Så hvis din mann sier han kommer hjem om 2 uker..og det blir lagt på 4 så er det bare ok? Sykdom ja men denne syke personen legger ut på face nesten under opr. Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvis din mann sier han kommer hjem om 2 uker..og det blir lagt på 4 så er det bare ok? Sykdom ja men denne syke personen legger ut på face nesten under opr. Anonymkode: 4b704...592 Hva har face med saken å gjøre? Anonymkode: 0b588...ae5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvis din mann sier han kommer hjem om 2 uker..og det blir lagt på 4 så er det bare ok? Sykdom ja men denne syke personen legger ut på face nesten under opr. Anonymkode: 4b704...592 Nå har jeg valgt en mann fra byen jeg bor i, så familien hans bor max 10 min kjøring unna så det er ikke en problemstilling Du valgte en mann fra et annet land, men familien langt unna, og kanskje en helt annen kultur for hvordan man stiller opp for syke slektninger. Det må du rett og slett leve med, du kan ikke forlangt at han skal komme hjem når han ønsker å være der. Anonymkode: 4b1c6...69a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #16 Skrevet 1. august 2017 Jeg føler at dette var planlagt. Den syke er på face under operasjonen. Men er vel helt nornalt.. Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler at dette var planlagt. Den syke er på face under operasjonen. Men er vel helt nornalt.. Anonymkode: 4b704...592 Herregud, er du ikke helt frisk i hodet? Selvfølgelig er ingen på face mens de blir operert. Du spør her om vi hadde trodd på mannen vår om han hadde sagt han måtte bli hos en syk slektning litt lenger, og de fleste svarer at ja det ville vi. Du sier nå at mannen har oppgitt et tidspunkt for operasjon også er den syke på facebook på det tidspunktet. Da tenker jeg at enten har mannen din sagt han skal operers klokken to, også er det tidsforskjell så klokken to her og der er forskjellig. Eller så har mannen sagt at han skal opereres klokken to også har det blitt forsinkelser på sykehuset (det blir det ofte om det kommer inn noe akutt de må ta først, et hastekeisersnitt som trengte operasjonssalen f.eks). Eller mannen lyver for deg. Hvilken av de det er kan jo ikke vi vite, men du skjønner jo også at det ikke er vanlig å være på sosiale medier under en operasjon. Du fremstår som veldig rar i denne tråden.... Anonymkode: 4b1c6...69a
Iiiiik Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 Å måtte lure på om jeg tror på mannen min eller ikke, er ikke en situasjon jeg orker å leve med. Hvis jeg hadde blitt så mistenksom eller han så lite pålitelig eller begge deler, da hadde forholdet dødd. Livet er for kort til at man kan dele det med en person man ikke stoler på. Så enkelt faktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Høres ut som det er kulturforskjeller mellom dere? Hvor er han fra? Og var det pga sjåføren han måtte bli flere uker eller pga familiemedlemmet som var syk? Anonymkode: 64733...2ae
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #21 Skrevet 1. august 2017 Jobber ikke mannen din? Har han tatt ut 3 uker ferie, og så skal han plutselig bli i 3 uker til? Kan han ikke fly hjem selv om sjåføren skal bli lengre? Jeg skjønner ingenting av innleggene dine. Anonymkode: 8437b...732
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #22 Skrevet 1. august 2017 Han er ufør. Den syke la ut på face mens mannen sa han sov etter opr. Uansett..han kommer når han kommer. Var mer st jeg gledet meg så veldig bare 4 dager igjen så plutselig 18. Pga av sjåføren.. Anonymkode: 4b704...592
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #23 Skrevet 1. august 2017 Hvorfor i all verden unner du deg selv ikke bedre enn å være sammen med en mann du ikke stoler på, Hi? Anonymkode: 0b738...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå