Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Noen som kan anbefale gode produkter som fås kjøpt i Norge? Har vitiligo som i år har blitt veldig mye verre i ansiktet.. Ønsker derfor nå å gå til skrittet å kjøpe cover make up for å jevne ut huden.. Men mye av det jeg finner er jo utenlandske nettbutikker.. Er det noen butikk kjeder som selger sånt i Norge så man kan få råd om korrekt farge, påføring osv?.. Setter pris på alle råd 😊 Anonymkode: 0d141...08a
tante grusom master of law Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Se på dermacol på coverbrands.no
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Ingen råd, men kanskje jeg trenger din 😉. Min mor har dette og nå er jeg bekymret for at min datter ( 12 år) har fått det. Hun har en flekk på låret som er hvit og muligens fått en på armen. Er det slik det starter og tar det langt tid før det utvider seg. ( sorry at jeg blander dette inn i tråden din) Anonymkode: 760ea...585
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Ingen råd, men kanskje jeg trenger din 😉. Min mor har dette og nå er jeg bekymret for at min datter ( 12 år) har fått det. Hun har en flekk på låret som er hvit og muligens fått en på armen. Er det slik det starter og tar det langt tid før det utvider seg. ( sorry at jeg blander dette inn i tråden din) Anonymkode: 760ea...585
Frida_22 Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Prøv vichy dermablend, selges via apotek i Norge ;-)
Jenny-penny Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 www.aanonli.com hun har dette selv og er RÅ på make up
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå