Gå til innhold

Tror jeg har møtt en som liker fisting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt nytt for meg, er det noen som har erfaringer med dette?

Anonymkode: 563f5...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke annet enn at hvis dette er noe du ikke tenner på selv, så avslutt heller forholdet før dere blir for involvert. Han vil ønske å fortsette med det, uten vil han trolig ikke bli fornøyd.

Har droppet en som mente det var helt avgjørende del av sexlivet, både å få gjøre det på meg og at jeg skulle gjøre det på ham. Ikke tenner jeg på en knyttneve i vagina og det å putte hånda mi i anus på en mann er definitivt heller ikke noe som noen gang vil tenne meg. Han syntes det var greit jeg sa fra, for han sa at han aldri kunne bli fornøyd med et sexliv uten dette.

Anonymkode: 3c783...482

Skrevet

Uff, fisting ser bare grusomt ut. Var en som prøvde det på meg en gang etter litt mas, men det var ikke plass i meg altså, måtte avbryte. Ikke noe for meg og INGEN kommer til å få lov til å prøve igjen. Basta.

Anonymkode: 828f2...b6c

Skrevet

Vi var intim for første gang i går...Han stakk da opp 4 fingre, men fikk ikke mer inn, og det sprengte veldig på. Var første gang jeg har opplevd dette, og spurte han dermed om det i dag.. Han fortalte at det er ikke noe han absolutt Må gjøre, men hadde heller ikke noe imot det. Han sier han liker best helt vanlig sex, men kan være med på å utforske hvis dette er noe jenta vil. Vet ikke hva jeg skal tro.? Men han virker reell.:)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi var intim for første gang i går...Han stakk da opp 4 fingre, men fikk ikke mer inn, og det sprengte veldig på. Var første gang jeg har opplevd dette, og spurte han dermed om det i dag.. Han fortalte at det er ikke noe han absolutt Må gjøre, men hadde heller ikke noe imot det. Han sier han liker best helt vanlig sex, men kan være med på å utforske hvis dette er noe jenta vil. Vet ikke hva jeg skal tro.? Men han virker reell.:)

Hi

Skrevet

Hvor lenge har du kjent han? Hvor mange ganger har dere hatt sex før han prøvde dette? 

Anonymkode: 36275...d04

Skrevet

Jeg leste "liker fisking" og skjønte først ingen ting 😂😝

Anonymkode: 82886...9a6

Skrevet

Om han allerede gjorde dette første gangen dere hadde sex hadde jeg virkelig lurt.

Jeg hadde ikke villet være med på å sprenge ut vagina og få rifter eller verre.   

Anonymkode: f23ef...a80

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har du kjent han? Hvor mange ganger har dere hatt sex før han prøvde dette? 

Har vært bekjent i flere år.. dette var første gangen vi var intim. 

Men han sa idag i edru tilstand når jeg spurte at det er ikke noe han Må. 

Men hva vet vell jeg? Har du erfaring? Blir ikke musa ødelagt og vid av dette?

hi

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om han allerede gjorde dette første gangen dere hadde sex hadde jeg virkelig lurt.

Jeg hadde ikke villet være med på å sprenge ut vagina og få rifter eller verre.   

Anonymkode: f23ef...a80

Ja jeg lurte jo nettopp pga dette, og spurte han dermed. Han sa han liker vanlig sex og at dette ikke var noe han Må gjøre.

Har du erfaring med dette?

hi

Skrevet

Beklager litt intime opplysninger her....Men, jeg har vært super øm idag etter dette..og skulle kjenne etter, jeg fikk opp 2 fingre nå uten problem, dette har jeg måttet ha 'oppvarming' for tidligere... Vil det nå si at vagina har blitt utvidet, eller vil dette trekke seg tilbake? 😳 🙄

Hi

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leste "liker fisking" og skjønte først ingen ting 😂😝

Hehe!! I wish!! 😂 😅

Hi

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager litt intime opplysninger her....Men, jeg har vært super øm idag etter dette..og skulle kjenne etter, jeg fikk opp 2 fingre nå uten problem, dette har jeg måttet ha 'oppvarming' for tidligere... Vil det nå si at vagina har blitt utvidet, eller vil dette trekke seg tilbake? 😳 🙄

Hi

Det skal VELDIG mye til for å "ødelegge" en vagina, altså... Et babyhode har større omkrets enn 4 fingre, og selv etter fødsel går jo skjeden tilbake til normal størrelse.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det skal VELDIG mye til for å "ødelegge" en vagina, altså... Et babyhode har større omkrets enn 4 fingre, og selv etter fødsel går jo skjeden tilbake til normal størrelse.

Bare på dib..

Anonymkode: d3196...8b3

Skrevet

Vagina er veldig tøyelig så det skal mye til for og permanent utvide den! Det at du er øm er bare for du har hatt uvant sex, min mann kan ha 4 fingre i meg under sex ( etter oppvarming) selv har jeg problemer med og putte en tampong inn. 

Anonymkode: b4b60...555

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært bekjent i flere år.. dette var første gangen vi var intim. 

Men han sa idag i edru tilstand når jeg spurte at det er ikke noe han Må. 

Men hva vet vell jeg? Har du erfaring? Blir ikke musa ødelagt og vid av dette?

hi

Så dere hadde sex i beruset tilstand første gangen og da introduserte han deg for fisting?

Har du spurt han hvor mye erfaring han har med fisting og hva som var grunnen til at han gjorde dette på deg aller første gangen dere hadde sex?

Min erfaring er at de som bedriver dette har god erfaring, men prøver seg frem etter å ha vært sammen en stund, evnt etter man har snakket sammen om det først.

Jeg har selv vært sammen med en over lang tid og møtt flere menn som tenner på å fiste kvinner. Når tenningen og gleden er gjensidig, er det bare utrolig deilig. Vil uansett anbefale å være edru, ha tillit og full trygghet til den som utfører og slapp helt av. Mye oralsex og fingring er nødvendig forspill i starten. Det er helt normalt at det vil gjøre mer vondt enn godt de par første gangene, men så blir det bare bedre og bedre. Har mannen god teknikk vil du kunne få noen fantastiske orgasmer. 

Skrevet

Au, det hadde vært helt uaktuelt her, men hver sin smak.

Anonymkode: f42d0...383

Skrevet

En mann som begynner å introdusere dette for deg aller første gang dere har sex, Hi, det er en mann som trolig ikke er helt ærlig med den når det kommer til om det er noe han må ha eller ikke i et seksuelt forhold. Mulig han er ærlig hvis det kun er snakk om å fiste deg, at han ikke trenger å gjøre det. Men en mann som introduserer dette aller første gang dere har sex, han er nok langt mer erfaren med dette og er vant med å ha det som en helt naturlig del av sexlivet sitt. Det normale er å snakke om slikt på forhånd, bli enig om grenser osv.

Det er jo også et spørmål om han ønsker at du skal fiste ham?

Anonymkode: 3c783...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...