Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Jeg lurer på hvor grensen hadde gått for deg. Min mann er egentlig den kjærligste jeg noen gang har møtt, men det siste året har han vært deprimert og blir bråsint ofte(for ofte for min smak) Og da mest når et av barna gjør noe de ikke får lov til. Vi har helt forskjellig teori på hvordan barneoppdragelse skal foregå, der han mener smekk på henda, ta litt hardt i armen er helt riktig. Det er det absolutt ikke for meg, og jeg skjønner ikke at han synes det er greit. Nå synes jeg det har blitt en vane og rope og kjefte på barna, og han har tatt de ofte hardt i armen. Jeg fikser det ikke, og barna ser jo også at jeg er helt uenig med han, og selvfølgelig bruker det litt ekstra også. Har sagt ifra mange ganger, men han respekterer meg tydeligvis ikke nok til å høre på meg! Det skal sies at de ikke er utrygge på han i det hele tatt, og er ikke redd han. Så.. Hvor går grensen? Jeg orker ikke å ha det sånn. Anonymkode: c1754...ff5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Syns han har tråkket over grensen allerede! Hva skal liksom barna lære av å bli smekket på fingen? Kanskje du skal begynne å snekke til ham hver gang han gjør noe han ikke skal? Barna tror nok det er sånn alle foreldre er. Dette må du ta tak i nå! Anonymkode: 1e982...4ad
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Han har gått over grensen for lenge siden. Søk hjelp. Få ham på et sinnemestringskurs eller foreldrekurs.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Syns han har tråkket over grensen allerede! Hva skal liksom barna lære av å bli smekket på fingen? Kanskje du skal begynne å snekke til ham hver gang han gjør noe han ikke skal? Barna tror nok det er sånn alle foreldre er. Dette må du ta tak i nå! Anonymkode: 1e982...4ad Han har aldri smekket de på fingen, den har han respektert. Hvordan? Anonymkode: c1754...ff5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han har aldri smekket de på fingen, den har han respektert. Hvordan? Anonymkode: c1754...ff5 Det er bra de har en mamma som passer på!! Er ikke bra for de med en bråsint pappa heller. Søk hjelp på familievernkontoret el helsesøster? Anonymkode: 1e982...4ad
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er bra de har en mamma som passer på!! Er ikke bra for de med en bråsint pappa heller. Søk hjelp på familievernkontoret el helsesøster? Anonymkode: 1e982...4ad Han var ikke sånn for 6 mnd siden. Vi fikk 3 barn på 4 år- Han virker sliten og deprimert, og vil ikke ta i mot råd og veiledning fra meg. Kan det komme av depresjonen? Hjelp skal han uansett ha, det blir mitt krav for å bli værende! Anonymkode: c1754...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå