Gå til innhold

Menn som blir sammen med gravid dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette? Menn som blir sammen med gravid dame som ikke bærer hans barn, finnes de? Som vil være der for kvinnen og barnet når det er født? :) noen som har opplevd å blitt sammen med en annen gjennom svangerskapet? 

Anonymkode: 3c717...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboene er eksempel på dette. Hennes første, han hadde heller ingen fra før. De ble sammen rett etter hun hadde funnet det ut. Barnet er i dag et år, biologisk far vil ikke ha kontakt og naboen fungerer som eneste farsfigur. 

Anonymkode: 78160...43e

Skrevet

Det er jo kjempeflott, så hvorfor ikke :) Ingen negative tanker om det. 

Anonymkode: 1d54f...d41

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker dere om dette? Menn som blir sammen med gravid dame som ikke bærer hans barn, finnes de? Som vil være der for kvinnen og barnet når det er født? :) noen som har opplevd å blitt sammen med en annen gjennom svangerskapet? 

Anonymkode: 3c717...421

Ja, det har jeg. Min sønn kaller ham pappa fortsatt - han er 18. 

Anonymkode: 93c7d...c48

Skrevet

Kusina til mannen traff som kjæreste da hun var gravid, det samme gjorde ei venninne. Begge to er fortsatt sammen med disse mennene og fungerer optimalt.

Anonymkode: cf5e2...6be

Skrevet

Min mor ble sammen med min stefar da hun var gravid med meg. Jeg fyller 40 om kort tid, og de er fortsatt gift. 

Anonymkode: 1311e...8ee

Skrevet

En kollega ble sammen med mannen sin da hun gikk gravid med sitt første barn, de fikk senere også et barn sammen.

Det eldste barnet er nå 14 år og de er fremdeles sammen og mannen fungerer som en pappa for begge.

Anonymkode: 7e984...041

Skrevet

Min kollega ble sammen med samboeren da hun gikk med sitt første, ikke deres, barn. Han var med på alt av kontroller han kunne og var der under fødselen. De har nå fått et barn sammen. Pappan til eldste er tilstede og er pappa. De har det supert sammen og har et godt samarbeid med biologiske far. 

Biologisk far ønsket ikke å være med på fødselen, men kom kort tid etterpå.

Anonymkode: eddcc...5b3

Skrevet

En jeg vet om ble sammen med en mann mens hun var gravid med første barnet (ikke hans). biologisk far var ikke interessert i barnet så den nye mannen fungerer som en farsfigur og hun kaller han for pappa, og er den eneste faren hun vet om. Moren fikk barn med mannen når eldste var 1 år. Eneste feilen de gjorde var at de ikke fortalte eldste at faren ikke var den biologiske faren før hun gikk i 6-7 klasse.

Anonymkode: 845b6...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...