Jenny-penny Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 En på 6, to på 12 år. Har dere tips til hva vi bør få med oss, har kun 1 dag. Hvor har de god mat? Har de slike traller man kan dra etter seg? Takknemlig for tips😊
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Det spørs jo hva dere synes er gøy. Jeg for min del (er voksne men likevel) synes showene er morsom å få med seg, sabeltann, hakkebakkeskogen, Kardemommeby, kuslipp på kutoppen, mating av dyr på diverse plasser (det står ved inngangen når de forskjellige dyrene skal mates, og noen skal mates opptil flere ganger pr dag, få det til å passe med når dere har tenkt å gå forbi der. Nordisk villmark synes jeg er kjedelig, vi stod der lenge og ventet på å kanskje se noen dyr, tror kanskje ikke vi så noen heller, hørte bare lyder. JA, de har traller ved inngangen som du kan leie. Mine barn synes det var gøy å være i bassengområdet, men da må dere nesten ha mer enn 1 dag, da det fort tar 1/2 dag bare der, og resten av parken tar fort minimum 1,5 dag om du skal få med deg alt. Er en stund siden vi var der (før kardemommeby kom) så jeg vet ikke hvor de har god mat, men det kommer vel an på hva du liker av mat. Tror vi hadde matpakke med sist vi var der, da vi var 2 voksne og 3 barn. Er veldig dyrt å spise uansett hvor i parken. Anonymkode: 2c30e...3e5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 27 minutter siden, Jenny-penny skrev: En på 6, to på 12 år. Har dere tips til hva vi bør få med oss, har kun 1 dag. Hvor har de god mat? Har de slike traller man kan dra etter seg? Takknemlig for tips😊 Få med dere noen foringer. Pippi apene er kjempe gøye, for under fôring hopper di oppå dere osv. Han på 6 liker nok kaptein sabeltann. Tivoli er stas. NILEN og bob banen(nytt navn på den som jeg ikke husker nå, men ligger med color line bilbanen for di minste) er kjempe gøy! Ha med niste, men både pizza i kjuttavika, og buffe på soko liker jeg. Ett MUST er kanelboller hos bakeren i kardemommeby! Har årskort og er der 8 x i mnd, og spiser kanelboller hver gang 🙈 Finn en rundtur på kartet før dere starter dagen, og hold dere til den så dere slipper å gå frem og tilbake 🖒 Anonymkode: 12ffa...e18
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Dyrene i hakkebakkeskogen showet er verdt å få med seg,det er kjempe koselig både for store og små Løveshowet var også gøy å sønnen min var fasinert over hvor flink de var Bollene i kardemommeby var veldig gode å verdt å prøve Anonymkode: a685a...7a1
Mamma_til_2 Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Ja de har traller men ikke så mange sp skjekk om du kan få reservert en, det er mye gåing så forbered 2åringen på dette, det finnes noen plasser du ikke får ta med vogn/ tralle men Det er god plass og sette dette😊 Ha med niste og drikke om du ikke vill kjøpe mat der, de har god mat i kjuttavika 😄 Hakkebakkeskogen er kjempefin for store og små. Bobbanen og Nilen er kul men ikke for 2 åringen ( kanskje bobbanen den justerer du farten på selv)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Vi pleier å titte på nettsiden slik at ungene kan plukke ut noen ting de vil se, utifra det lager vi oss en rute. Vi lager ruten litt iforhold til foring av dyr slik at vi får med oss det. Mye mer enn det vi har planlagt vi får med oss, men av erfaring er det greit å ha en liten plan siden parken er så stor. Plutselig veldig langt å gå om dere gikk forbi noe det ene barnet absolutt må se. Det er lurt å ha med litt nistemat, ikke alltid en er i nærheten av ett spisested når en blir sulten. Da kan også den ene som er sulten spise noe om ikke alle er sultene også. Vi pleier å ha med oss ett oppkuttet brød og tubepålegg slik at vi enkelt kan lage en dobbelskive uten mye styr eller gris. Kjuttavika har god mat. Anonymkode: 5f975...636
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 48 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Ja de har traller men ikke så mange sp skjekk om du kan få reservert en, det er mye gåing så forbered 2åringen på dette, det finnes noen plasser du ikke får ta med vogn/ tralle men Det er god plass og sette dette😊 Ha med niste og drikke om du ikke vill kjøpe mat der, de har god mat i kjuttavika 😄 Hakkebakkeskogen er kjempefin for store og små. Bobbanen og Nilen er kul men ikke for 2 åringen ( kanskje bobbanen den justerer du farten på selv) Tror du misforstår alder på ungene, hi skriver at hun har en unge på 6 år og to stk 12 åringer 😉 Anonymkode: 50062...ae8
februarprins2013 Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 mange steder der de har god mat synes jeg men spesielt pizzaen i kjuttvika,Grill buffe og taco buffet er godt synes vi da :). Min gutt synes det var stas med Hakkebakkeskogen, Kaptein sabeltann, Lemurene ( de kan du mate ) ,Kutoppen ,slangene ,tigerene, løvene,Gepardene og savannan men han var en del yngre enn dine, han var bare 3 og halvt år da
Mamma_til_2 Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror du misforstår alder på ungene, hi skriver at hun har en unge på 6 år og to stk 12 åringer 😉 Anonymkode: 50062...ae8 Ja så det nå🙈 men då er jo alle de attraksjonene supre🤣 De største kan ta nilen mens hun er på hakkebakkeskogen med 6 åringen😄 Endret 30. juli 2017 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 Tusen takk for flotte tips👏🏼😊 Anonymkode: 3a69d...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå