Gå til innhold

Jeg liker ikke at mannen tar på meg lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å mislike at han tar på meg.. om det så bare er et kjærtegn eller benflørting.. Å ha sex er blitt en plikt jeg bare gjør når jeg føler jeg har sagt nei/ sovnet fra det ell litt for mange ganger allerede..

Er det mulig å få gnisten tilbake? Jeg er jo glad i han, men føler det er mer følelsene for en bror eller venn. Jeg har ingen gnist igjen, og irriterer meg også ofte. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg ikke giddet å kjempe, men jeg må jo det pga barna. 

Anonymkode: 0ab6b...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sint på han for noe? Fortrengte følelser? Kanskje du trenger noen å snakke med? 

Anonymkode: 8641f...2c3

Skrevet

Jeg har det likt. Det er som å ha sex med en venn jeg ikke føler NOE for i form av seksuell tenning eller forelskelse.

Men har MASSE gode følelser for mannen. Elsker han på en måte, og vil ikke leve uten han pga av barna og hvordan vi fungerer sammen som foreldre. Vært sammen i 15 år, og hatt det slik de siste 8 årene.

Du må enten akseptere det eller gå fra han. Tok meg år å akseptere. Nå lever jeg helt fint med at sex og det å ha lyst på mannen ikke skjer. Altså vi har sex, men det er kun for å tilfredsstille han. Hva som skjer når barna er store vet jeg ikke(minste er 8 år), men nå har jeg det fint som det er.

Anonymkode: 8ffef...2a8

Skrevet

Hvordan har du klart å gå i ÅTTE år på denne måten? Jeg har hatt det sånn over ett år, og jeg sliter med å godta å ha det sånn:/ Har blitt verre nå i sommer. henger vel sammen med mer tid sammen pga ferie. I hverdagen lever vi så hektisk at jeg ikke rekker tenke så mye på det.. 

Anonymkode: 0ab6b...c0a

Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på å se barna annenhver uke osv. Så da ofrer jeg lidenskap....og velger trygghet(?). Vet ikke helt jeg, men de første to av de åtte årene var kjempevanskelige! Dagdrømte heeele tiden om andre menn, lidenskap og å være alene.

Pratet mye med mannen i denne perioden. Var tøft for oss begge. Men til syvende og sist må du velge; brudd eller akseptere at det er slik. 

Anonymkode: 8ffef...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...