Gå til innhold

Litt oppgitt og lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar (som på ingen måte roter med andre ting) har fått for seg at vi har stjålet eller sneket til oss deler til serviset vårt av ham. Det er et eldre servise med en viss verdi, og vi har det samme fordi jeg fikk det av Farmor da vi giftet oss. Det var hennes bryllupsservise 60 år tidligere. Saken er egentlig at Svigermor og Svigerfar delte sitt i skilsmissen før jeg og mannen ble sammen og hun har de fleste serveringsdelene. Det er disse vi har som han da savner og humrer over at vi har fått kloa i. Han er ikke sint, men tar det opp med et par års mellomrom, får servert forklaringen nok en gang og ser ut til å akseptere den. 

Han er som sagt ikke sint, men jeg syns dette er kjipt å ha på meg. Er det ikke veldig, veldig merkelig?

Anonymkode: 89576...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er din mann som må ta det med ham. En gang for alle må han si at de delene svigerfar savner, er gått tapt i skilsmissen, og at det dere spiser av er ditt og bare ditt arvegods, og ferdig basta bom! 

Anonymkode: d854a...47f

Skrevet

Hvis det er deg han sier det til, ville jeg sagt som sant er: "Jeg opplever at du tar opp dette med jevne mellomrom. Jeg skjønner at du savner de delene av serviset, men de delene vi har, har vi fått av Petra. De delene du savner fikk jo Anna i skilsmissen. Jeg har inntrykk av at du tror vi har dine deler og det synes jeg ikke er noe hyggelig, så dette vil jeg gjerne få oppklart".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...