Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Er ikke veldig god på netthandel, og i hvertfall ikke på utenlandske sider. Jeg trenger derfor litt hjelp. Har funnet en vare til 47,99 $, med teksten: "Your order qualifies for FREE Shipping" Og med 47,99 holder jeg meg under tollgrensen også, sant? Så da må jeg ut med ca 315 norske kr totalt? Anonymkode: 7ce50...46a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Stort sett er den gratise frakten kun for kunder i Amerika. Du må også sjekke om de faktisk sender produktet til Norge. Ikke alt de sender hit. Anonymkode: 79d80...59b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Det spiller ingen rolle, stort sett får du frem varene fullstendig ødelagte når du kjøper fra Amazon.com uansett. Før, for noen år sida, var de flinke og pakket inn varene godt, men de har kuttet ned på utgiftene tydeligvis og ekstremt mange får ødelagte varer fordi de ikke pakker godt nok. Mannen min vet endel om det og har visst snakket med endel han kjenner i USA osv. Da han bestilte en TV-serie sist, så var pakken knust. Vet du hvordan de pakket inn DVD-ene? I en vanlig konvolutt. Nettopp. Uten polstring. ... når det er sagt, og hvis du vil bestille ødelagte varer Så får du opp den totale summen på slutten. Betaler du med paypal får du opp den totale summen, om den er under 349 kroner så blir det ikke MVA Anonymkode: 3d1bc...f76
Direkte Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Ifølge dollarkalkulatoren er 47 dollar 365 kr, så du havner over grensen. Du må klikke deg gjennom alle stegene i bestillingen før du ser hva totalsummen (eksklusive toll og moms) kommer på. Enkelte varer (feks bøker) er unntatt moms (usikker på toll), så det er enklere å bestille. Som ...59b sier er det sjelden at gratis frakt gjelder for internasjonale ordrer, og langt i fra alt sendes hit.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Tusen takk for alle gode svar. Så godt å ha noen som vet bedre 😉 Jeg dropper det, og bestiller heller fra en norsk nettside. Anonymkode: 7ce50...46a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, Direkte skrev: Ifølge dollarkalkulatoren er 47 dollar 365 kr, så du havner over grensen. Du må klikke deg gjennom alle stegene i bestillingen før du ser hva totalsummen (eksklusive toll og moms) kommer på. Enkelte varer (feks bøker) er unntatt moms (usikker på toll), så det er enklere å bestille. Som ...59b sier er det sjelden at gratis frakt gjelder for internasjonale ordrer, og langt i fra alt sendes hit. Haha, du har selvsagt helt rett 😜 Jeg har nok tenkt 38 dollar Anonymkode: 7ce50...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå