Gå til innhold

Hvor mye lommepenger med til besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 åringen skal en uke til bestemor og bestefar. Han må jo få med seg litt lommepenger til is og evt en tur på fornøyelsespark. Hvor mye ville dere sendt med? Holder 500 kr (tilfelle fornøyelsespark)?

Anonymkode: e2c3b...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sponser vel besteforeldrene? Mine to skal også til besteforeldrene og jeg sender ikke med lommepenger. 

Anonymkode: 26cd5...efd

Skrevet

Har aldri sendt med en krone når de skal til besteforeldrene, å skjemme bort barnebarn er jo halve vitsen. 

Men om de er typene som ikke ser gleden i å spandere er sikkert 500 kr nok. 

Anonymkode: 2315a...058

Skrevet

7åringen fikk med seg 200,- da hun var hos morfar. Hadde ikke trengt å sende med penger, men hun syns det er litt kjekt og spennede med egne feriepenger :)

Anonymkode: 350b8...fd0

Skrevet

Sendte med sønnen min 200,- sist han var på tur med besteforeldrene, de kom urørt tilbake.

Men uansett så vil jeg si 500,- er nok hvis det skal være rene lommepenger ja. Skal han betale inngang og mat på fornøyelsesparken selv så trenger han nok mer.

Anonymkode: 109ef...a9f

Skrevet

Nei, man sender ikke med lommepenger når de skal til besteforeldre. 

Anonymkode: acc3f...2c4

Skrevet

Seriøst. Sånt skal besteforeldre betale, om de bryr seg! Det er jo gleden ved å være besteforeldre, å sponse og skjemme bort

Anonymkode: 5e1d2...9c8

Skrevet

Jeg sendte med 500kr når de var med farmor og farfar en mnd til utlandet. Jeg viste de spanderte alt, men om det var ting de mente ungen ikke trengte hadde de litt penger så de kunne kjøpe selv (siden de var i så mange land fikk de norske penger slik at de kunne gi farmor og farmor brukte kortet) De kom hjem med nesten alle pengene, de kjøpte igrunn litt snop på ferja hjem. Og det meste var til meg 😍

Anonymkode: 1d094...525

Skrevet

Jeg syns besteforeldre skal betale. Men det er gøy for barna å ha litt penger selv. Slik at de kan kjøpe noe de ønsker seg i parken , som kanskje besteforeldrene sier nei til hehe 😍

Anonymkode: e5d26...bf9

Skrevet

Jeg har sendt med kr 2000,- for en uke + at jeg måtte vipse kr 500,- til mamma da hun måtte kjøpe en ny bukse til han. 

Han skal på kjøretur med dem nå, ble ett stort spetakkel om overnatting, så jeg måtte overføre noen hundrelapper til det også.... 

Er et under at jeg ikke må betale for kost og losji også :forvirret:

Bare for å ha det nevnt; jeg er uføretrygdet - de har god råd. (Og jeg snylter IKKE på dem til vanlig)

Anonymkode: 8cf6c...c20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...