Gå til innhold

Kunne du hatt/eller har kjæreste som er lavere enn deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 180 cm høy og har vært sammen med en som var litt lavere enn meg og jeg følte meg som en kjempe. Jeg er ikke den tynneste  heller og det var han. Det var grunnen til at det ble slutt selv om han ikke vet det. 

Nå vil jeg ha en mann som Er høyere. Jeg følte meg ufeminin og svær. 

Anonymkode: bf1c2...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare 162 selv, så de som er enda lavere er ikke mange 😊 En gang datet jeg dog en like lav og spinkel type. Og Herrefred å kjempe kjempe liten tiss 😳

Anonymkode: a7be0...971

Skrevet

Nei🙈 Er 168 cm, og klarer ikke synes at så lave menn er attraktive.. Var sammen med en på 173 cm, og syntes han var altfor lav også.. Er de lave, så er de jo ofte spinklere enn enn de som er høye også. Vil ha en høy mann jeg kan stå inntil og føle meg beskyttet av😂

Anonymkode: e344e...b2d

Skrevet

Søstra mi er litt høyere enn mannen sin. Gjett om han får høre det ! Tror hun har komplekser for det

Anonymkode: f5369...892

Skrevet

Jeg er 158 cm.høy. Dersom jeg skulle hatt en kjæreste som var lavere en meg måtte jeg ha datet en smurf ...

Skrevet

Nei, det var en grusom følelse!! Prøvde å date en fyr i to uker, men han var 2cm lavere enn meg og jeg følte meg så høy, tjukk og tung at det ikke gikk. Fant meg en på 197 i stedet.

Anonymkode: 56330...27b

Skrevet

Nei jeg er bare 155 så hadde vært veldig rart om han var lavere enn meg :P

Anonymkode: 7ecf8...4b2

Skrevet

Mannen min er 5 cm lavere enn meg, aldri vært noe problem hverken for han eller meg. 

Vi har vært sammen i 20 år og har det fremdeles veldig godt sammen, tenk om jeg hadde latt høyden ødelegge det... 

Aldri noen som kommenter det heller, lurer på hva slags venner man har om man "alltid får høre det" 

Anonymkode: fd4e1...7e2

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Søstra mi er litt høyere enn mannen sin. Gjett om han får høre det ! Tror hun har komplekser for det

Enste som kommenterer dette er dama

Skrevet

Ja det kunne jeg. Er 175 cm selv. 

Høyde er ikke en issue for meg. 

Anonymkode: b559a...eb2

Skrevet

Ja, uten problem, mannen min er 2 cm lavere enn meg, har aldri vært et problem her. Ingen som kommenterer det nevneverdig heller. Vi har vært sammen i 15 år.

Anonymkode: 670d7...a6f

Skrevet

Jeg skulle gjerne sagt ja, men for meg er høyde én av de tingene jeg tenner på. Må ha en mann som er større enn meg (8 cm+) og ser litt sterk ut i kroppen. (Snakker ikke masse muskler, og kan godt ha litt fett på kroppen også.) Jeg har datet og vært sammen med flere som var lavere/spinklere enn meg, og jeg tente ikke skikkelig på dem. Men selvfølgelig er ikke høyde alt heller.

Anonymkode: 16533...11d

Skrevet

Det skal godt gjøres å finne en som er lavere enn meg uten at han er dverg. Tror ikke jeg hadde tenkt så mye over høyden om jeg hadde finni en jeg forelsket meg i, damer som er høyere enn mennene er ikke unormalt i min familie. Min mors side av familien er veldig lave, så skal litt til for å finne noen som ikke er høyere enn oss. En i familien er lavere enn meg og har finni seg en høy dame, de får høre det ofte. De bryr seg ikke, men irriterende at folk skal snakke om dette hele tiden. 

Anonymkode: f7aa1...0e6

Skrevet
1 time siden, MammantilNurket skrev:

Jeg er 158 cm.høy. Dersom jeg skulle hatt en kjæreste som var lavere en meg måtte jeg ha datet en smurf ...

Samme her. 158 jeg også :-) 

Mannen er 192 da. 

Anonymkode: f1e4a...6d6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. 158 jeg også :-) 

Mannen er 192 da. 

Anonymkode: f1e4a...6d6

Jeg er 156 og eksen var 197😊Nå er jeg sammen med en på 180😊

Så pga min høyde, kunne jeg ikke vært sammen med en som var lavere enn meg🙈

Anonymkode: 3054d...d68

Skrevet

Jeg er også 180 høy og i 20-årene tenkte jeg at jeg måtte ha en mann som er høyere enn meg og noe annet ville være dealbreaker. Var single i 8 år og kysset endel frosker, de fleste høyere enn meg men andre ting matchet ikke. Da jeg som 32-åring møtte en jeg forelsket meg i med like interesser og bra match synes jeg ikke det var verdt å dumpe han fordi han "bare" er 175 høy! Er ikke noe som plager meg nevneverdig nå etter 12 år i sammen men tenkte nok litt over det ute blandt folk i starten... Fordelen er at jeg ikke trenger bekymre meg over om datteren vår vil bli 186 cm høy! Søsteren min fant også en som var lavere. Krydde visst ikke av menn på 185 og høyere der vi befant oss! 😊

Anonymkode: b9c37...5a4

Skrevet

Mannen min er 173 cm og absolutt ingen spjeling. Man trenger ikke være liten og tynn, det går helt fint å være sterk selv om man ikke er 185 cm. 

Jeg reagerer faktisk mer der det er nærmere halvmeteren forskjell på damen og mannen. Det syns jeg ser litt komisk ut og tenker at det må være litt turnoff å nærmest måtte sette seg på huk for å kunne se kona i øynene. 

Men hver sin smak, det er jo som regel ikke antall cm som avgjør om man har kjemi. 

Anonymkode: 58567...f01

Skrevet

Jeg kunne nok vært sammen med en lavere mann, men når jeg tenker på det nå, uten at det er en spesiell person det er snakk om, så er ikke det førstevalget liksom. 

Lave menn får faktisk ganske mye kommentarer og spydigheter. Tror det er vanskelig å være lav mann, og de har ofte mye komplekser pga det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...