Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Skal jeg kjøpe tomt pennal og fylle det med fargeblyanter og blyanter, viskelær etc kjøpt løst eller kjøpe ett som er ferdig fyllt? Anonymkode: 1a5ba...d71
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Jeg tenker det er viktig at barnet får bestemme hva det vil ha. Det er noe av gleden med å begynne på skolen, gå i butikken for å finne seg ett penal det vil ha. Penalene som er ferdig utfylt har ofte ting de ikke får bruke, ikke alltid like gode ting i, men igjen så er det gleden og stoltheten til ungene som er viktig nå i starten. Etterhvert pleier ungene å gå over til penal som de fyller selv og hva de har i varierer fra unge til unge. Anonymkode: 4e1b8...8a3
Blondzilla Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 På skolen sønnen min går får de ikke ha pennal i første klasse. Kanskje verdt å undersøke dette først så han ikke blir skuffet.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Vi fikk kun lov å ha ett enkelt penal med kun det nødvendigste. Dvs en blyant, ett viskelær, en spisser. Vi fikk beskjed om at større mer utfylte penal måtte holdes hjemme. Dette pga uro i klassen og at barna leker med innholdet istedet for å følge med. Anonymkode: 00ea0...a29
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Her ble det et fylt pennal med ett rom. Sønnen min fikk velge selv, han syntes det ble for mye å rydde opp hvis han skulle ha to eller tre rom. Regber med fargeblyantene blir byttet ut med noen bedre etter hvert. Men jeg syntes det var viktig at han fikk velge noe selv, og sekk har de fått, sånn orange. Jeg regner for øvrig med at vi hadde fått vite det nå hvis det ikke hadde vært lov med pennal, ettersom vi har hatt både førskoledager, innskriving og foreldremøte. Anonymkode: 1383c...ec1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Det var ikke snakk om at hun ikke skulle få bestemme pennal og innhold selv, men er ikke de blyanten og fargene i ferdigfylte crap? Og ja de får ha pennal, 1, 2, 3 etg det har de ikke regler på. Anonymkode: 1a5ba...d71
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Fargeblyanter og tusjer som følger med de ferdige fylte pedalene er som regel dritt kvalitet. Jeg byttet de alltid ut. Så det beste er å kjøpe tomt pennal og fylle det med noen få ting av god kvalitet. Anonymkode: e99c1...d46
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 Innholdet i beckmann sine pennal er helt ok, og TOP model har lyra i sine pennal Men billigpennal fra nille o.l har skikkelig dårlig innhold Anonymkode: d05aa...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå