Gå til innhold

uke 36, kort lunte og ingen hjelp fra samboer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er gravid i uke 36, siste ukene har jeg blitt sikkelig fort sliten og tar det som et tegn på at jeg må roe ned, MEN jeg får alså ingen sympati/forståelse hos samboeren min. jeg har ca alt av plager og har hatt det så og si hele svangerskapet (kvalme, sikkelig bekkenløsning, halsbrann, sover dårlig osv osv).

Han viser ingen forståelse for det å gå gravid og at det er slitsomt. Jeg vet ikke om han er smart nok til å forstå at det faktisk er en baby inni magen🤔 Han kan se at jeg sliter i hverdagen å likevel kan han finne på å syte over at han er litt tett i nesen eller at han har vondt i halsen... altså!???😤 

Dette har endt med at jeg nå blir sikkelig irritert på han for alt stakkars, jeg kan bruke flere timer på å rydde og vaske huset og såvidt klare og gå etterpå også kommer han hjem og slenger ting fra seg overalt.  

Jeg prøver å si til han at han må hjelpe meg litt, men det fungerer alså ikke 😩 

Jeg trenger råd om hvordan jeg skal få han til å forstå meg ellers klikker det snart for meg...!

hilsen sint hormonell gravid 😅

 

Anonymkode: 4aa30...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Kjenner igjen det med tett i nesen. Det er da altså så typisk MANN. Jeg skjønner frustrasjonen din. Du må sette deg ned og forklare hvordan du har det, at det å ha et barn i magen tar på, og at om han ikke snart hjelper deg så slutter også du å gjøre ting i huset. Om du googler litt finner du sikkert et sted der det står at det er viktig at du hviler masse og at partner godt kan ta i et ekstra tak. Syns jeg leser sånt overalt :-) håper han snart hører på deg og at du får den hvilen du trenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med til neste Jm time , det kan hjelpe at en utenforstående sier noe.

 

Anonymkode: ea54b...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...