Gå til innhold

Kvinnegruppa på fb... again!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang tråd om et dilemma som består av å redde barn eller hund fra en brennende bygning.

Ser jo at de fleste ville valgt barnet, men likevel alt for mange som går får hund! Det er jo "barnet dems". 

Vær så snill å si at dette ikke stemmer blant folk der ute? Jeg blir helt matt av den gruppa. Greit at det er mange unge jenter som ikke har opplevd å få barn enda, men altså... Jeg hadde reddet menneskeliv før dyr lenge før jeg fikk barn selv også. Det er jo en selvfølge, er det ikke?

Anonymkode: 4567a...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hønegruppa? 

Har aldri lest så mye merkelig i hele mitt liv, ril og med ikke her på DiB 😂

Sjokkert hvordan folk utleverer alt med fullt navn og greier....

Anonymkode: 8b572...ec5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hønegruppa? 

Har aldri lest så mye merkelig i hele mitt liv, ril og med ikke her på DiB 😂

Sjokkert hvordan folk utleverer alt med fullt navn og greier....

Anonymkode: 8b572...ec5

Gruppa heter "kvinneforum" er et hønehjørnet light 😂 men likevel sinnsykt. Flere der som ville ofra sitt eget liv for å redde katten sin...gi meg styrke!

Skrevet

Skrullinger finnes. Så må man bare håpe at man treffer færrest mulig på sin vei og tydeligvis absolutt ikke om det brenner.

Synes disse hønene at det er greit om andre redder hunden sin fremfor hønenes barn?

Anonymkode: 5b2b2...814

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lang tråd om et dilemma som består av å redde barn eller hund fra en brennende bygning.

Ser jo at de fleste ville valgt barnet, men likevel alt for mange som går får hund! Det er jo "barnet dems". 

Vær så snill å si at dette ikke stemmer blant folk der ute? Jeg blir helt matt av den gruppa. Greit at det er mange unge jenter som ikke har opplevd å få barn enda, men altså... Jeg hadde reddet menneskeliv før dyr lenge før jeg fikk barn selv også. Det er jo en selvfølge, er det ikke?

Jo, det er en selvfølge. Og jeg tror ærlig talt ikke særlig mange av dem som påstår at de ville ha valgt hunden faktisk hadde gjort det. Men det er jo en tendens i samfunnet å bry seg mer om dyr enn om mennesker. Folk går av skaftet fordi en mannevond svane skal avlives. Det siste jeg leste om var kronerulling til advokat. Hadde bare folk blitt halvparten så engasjerte når barn som har levd hele livet i Norge sendes ut av landet.

Anonymkode: cc601...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...