GÃ¥ til innhold

Dating hjelp 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på date nr 3 med en fantastisk mann. De to siste datene våre har vart over 24 timer. Ute spiser, har det super koselig sammen. Han sa etter date nr 1 at han likte meg veldig godt, men at det var skummelt å treffes for ofte fordi han nettopp har blitt singel. Tolket det da som at han ville ta ting sakte. Oppfører oss veldig som kjærester når vi sees, kroppskontakt hele tiden. Masse sex, masse latter og gode samtaler. Han er veldig ironisk og spøker masse. Kom i går med noe jeg tolket som en spøk, at tinder hadde kræsja tlf hans. Og i stad en lame interesse han har, om jeg trodde den funket som sjekketriks. Han lo det bort og kysset meg etter han hadde sakt det. Tolker oppførsel og væremåte som at han liker meg veldig godt.  Skal jeg legge noe i de kommentarene? Eller skal jeg bare se på det som spøker? Tror jo egentlig det er det, men så kommer den dårlige selvtilliten min inn og tuller med hodet mitt. Vi avtalte å treffes igjen neste uke da jeg dro i stad. Hjelp meg. Altfor lenge siden jeg har vært på dateren 😂

Anonymkode: 5f80d...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vært på date nr 3 med en fantastisk mann. De to siste datene våre har vart over 24 timer. Ute spiser, har det super koselig sammen. Han sa etter date nr 1 at han likte meg veldig godt, men at det var skummelt å treffes for ofte fordi han nettopp har blitt singel. Tolket det da som at han ville ta ting sakte. Oppfører oss veldig som kjærester når vi sees, kroppskontakt hele tiden. Masse sex, masse latter og gode samtaler. Han er veldig ironisk og spøker masse. Kom i går med noe jeg tolket som en spøk, at tinder hadde kræsja tlf hans. Og i stad en lame interesse han har, om jeg trodde den funket som sjekketriks. Han lo det bort og kysset meg etter han hadde sakt det. Tolker oppførsel og væremåte som at han liker meg veldig godt.  Skal jeg legge noe i de kommentarene? Eller skal jeg bare se på det som spøker? Tror jo egentlig det er det, men så kommer den dårlige selvtilliten min inn og tuller med hodet mitt. Vi avtalte å treffes igjen neste uke da jeg dro i stad. Hjelp meg. Altfor lenge siden jeg har vært på dateren 😂

Han er ikke på jakt etter kjæreste i det hele tatt tror jeg, men et vennskapsforhold med kos og andre fordeler.

Anonymkode: bf3bd...2a5

Skrevet

Ah. Kjipt. Trodde virkelig han var keen på noe mer.. men er det vanlig å ta med venninner på den måten ut på middag, holde hender og kysse offentlig? Hahs, 15 år siden jeg datet sist 😅

Skrevet

Gi han litt tid. 3 dater er ikke mye. Går det et par mnd til, og han fortsatt er på stedet hvil, ville jeg takket for meg. 

Ikke vær den som tar initiativ til kontakt hver gang.

Anonymkode: 06234...a0f

Skrevet

Takk :-) nei, er er han som har tar initiativ til å treffes.. alle 3 gangene.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...