Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Sliter skikkelig for tiden... Har vært sammen med mannen i snart 20 år. Vi ble sammen veldig unge, og har vært igjennom mye sammen. Uten å gå i detaljer har han skuffet meg skikkelig mange ganger, og etterhvert har følelsene mine blitt helt borte. Har ikke følt noe på 8 år. Men jeg har tenkt at siden vi ikke krangler, så er det beste for barna at vi holder sammen. Nå føles det derimot som jeg er på full fart inn i en vegg... Jeg forelsker meg stadig i andre menn, og har ved ett tilfelle vært utro, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre... Opplevelsen var helt forferdelig, jeg ble utrolig dårlig behandlet av han jeg var utro med, og nå sliter jeg med hele opplevelsen.., men kan jo ikke snakke med noen om det. Jeg tenker at det var vel fortjent også når jeg kunne finne på noe slik. Nå går jeg i et vakum... vil bare ut av ekteskapet, men det føles som et tynt grunnlag at jeg "bare" har mistet følelsene for han.... Noen som har vært i liknende situasjon? Vi går i samtaler på familievernkontoret. Han er knust, og gjør alt for forandre seg, men jeg føler det er alt for seint.. Anonymkode: 386b8...903
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 Hva ble det til? Anonymkode: fe6e0...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå