Gå til innhold

Hvor mye ser dere på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig til å tenke på det.. jeg har ikke sett et eneste program på tv på en måned. Men jeg har lest 4 bøker, og det er jo like "tidkrevende" så det er ikke det at jeg får gjort så mye fornuftig rundt om i huset i den tiden på kvelden hvor jeg ikke ser tv..

Jeg faller alltid av tv-serier etter et par episoder, og finner sjelden noen filmer jeg føler at jeg "må" se.. Reality orker jeg ikke. Hadde egentlig tenkt til å følge med det der sommertoget eller hva det heter, for jeg syns det er koselig med sånne sommerprogram, men jeg har helt glemt av det.

Det siste jeg var hekta på var faktisk SKAM sesong 3.. av en eller annen grunn slo det meg helt ut. Aner ikke hva det var (bortsett fra at Andem er genial, i likhet med skuespillerne). Den fulgte jeg på nett, og så klipp for klipp, og det ble direkte usunt fordi jeg ble så opptatt av om det hadde kommet oppdateringer. Har aldri opplevd noe liknede verken før eller siden :D

Så, jeg lurer på hvilke tv-vaner dere har, om dere lar dere engasjere, eller om tv er og som av og til kommer på. Vil også gjerne ha tips om serier som dere ble oppslukt i, for jeg elsker egentlig å se serier når jeg endelig finner en som griper meg. Siste serie som gjorde meg helt slavisk (utenom SKAM sesong 3, men det var en helt annen dimensjon av slavisk) var Six Feet Under.. mange år siden, før jeg fikk barn :D

Anonymkode: 56d3c...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så avhengig av tv egentlig, den er mest bare en vane......eller uvane :) Den står ofte på, men jeg følger ofte bare halvveis med (spesielt på sommeren med dårlig tv-program), bruker pc mye mer og ser gjerne serier der. Men hvis det er noe jeg liker, så følger jeg ned og lar meg engasjere. Akkurat nå er det vel bare serien Gisseltakingen som jeg passer på å få med meg. Jeg var uten tv i et halvt år før jeg fikk somlet meg til å kjøpe en ny etter den gamle gikk i stykker. Og jeg ble overrasjet over hvor lite jeg savnet det.

Anonymkode: 523f2...4c0

Skrevet

Sluttet å se på TV for 10 år siden og har aldri savnet det!!!

Anonymkode: 3b420...fdc

Skrevet

er faktisk veldig opp og ned, vår og sommer er det lite, mens høst og vinter kan det bli en del, spørs litt hva serier som er og slik,ellers går det mye i nettflix :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...