Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Her har ferien flydd avgårde og skolestart nærmer seg! Må kjøpe inn sekk og penal, kanskje et par større matboksen enn de brukte i bhg. Hva kjøper dere inn og i hvilke butikker har de fine skolesekker? Anonymkode: 58d05...7b1
Leeloo76 Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Jeg kjøpte sekk, pennal, drikkeflaske og matboks fra Beckmann (to siste var helt unødvendig, fikk bare lyst i å skjemme bort snupp litt ). Jollyroom har 20% på sekk akkurat nå, og skolesekk.no hadde tilbud på pennal så flaske og matboks ble nesten gratis.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Sekk, pennal, matboks og drikkeflaske må de ha. Mine har hatt beckmann sekk Her får ikke 1.klassingene ha pennal på skolen, det blir for mye fikling i timen, alle har en pennekopp med blyant og fargeblyanter på pulten (skolens, ikke noe vi kjøper selv). Men pennalet er litt viktig for disse små likevel, og det brukes når de gjør lekser. Anonymkode: 2bc95...4ed
frk Nilsen Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Vi kjøpte sekk og penal. Matbokser og drikkeflaske har vi nok av. Mamma har kjøpt klær til 1 skoledag til begge barna (hun spurte pent om å få lov) Barna synes det var stas med klær fra mormor første skoledag. Litt pent, men ikke alt for fjongt
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Her får førsteklassingene utdelt sekk med IPad i fra skolen på første skoledag. Det jenta og jeg skal kjøpe sammen i neste uke blir flaske, matboks, pennal, bokpapir og klær hun skal bruke første skoledag. Anonymkode: 2bfd8...b11
Serepta Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Sekk og pennal. Og nye fargeblyanter og blyant. De fargene som følger med pennalet er som regel dårlige. Kjøpte de som heter Lyra tror jeg det er, myke og gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå