Gå til innhold

Tips ved huskjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet er hus som har alt vi ser etter! Det er perfekt plassering, riktig pris, fint uteområde, garasje, mange nok rom, stor stue, stor veranda osv. Huset har alt vi ønsker oss, bortsett fra planløsningen. Innholdet er riktig, men synes planløsningen er så rar! Man må gjennom et soverom for å komme til vaskerom, det er en lang og smal "gang" i det ene soverommet, det er ikke toalett i hovedetasjen, og et soverom er innenfor kjøkkenet. Ville du valgt å kjøpt selv om planløsningen er rar?

Anonymkode: 9782f...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Alt annet enn beliggenhet kan gjøres noe med.

Skrevet

Kommet an på markedet.

Hvis det er år og dag mellom hvert hus med disse tingene til denne prisen hadde jeg nok kjøpt.

Hvis prisen er lav pga den dårlige planløsningen hadde jeg vurdert å kjøpe.

Hvis det dukker opp hus av denne klassen regelmessig hadde jeg ventet.

Planløsningerkan endres på, men det meste du nevner et rart men helt greit. Soverom innenfor kjøkkenet har vi nå og aldri stusset på det. Gang i soverommet er jo greit, alternativet er vel at den et utenfor. Da kan dere jo bare flytte døra...? Manglende toalett i hovedetasjen er dumt, men ingen dealbreaker. Eneste dumme er vaskerom innenfor soverummet. Kunne dere kanskje bygget om det til master-bathroom, og funnet et annet sted til å ha vaskemaskinen?

Skrevet

Du kan kanskje ikke legge ut link hehe

Anonymkode: e7fbc...552

Skrevet

Det soverommet med vaskerom innenfor kan endres til å bli en kjellerstue, da mister vi et soverom, men det gjør ikke noe for det som er kjellerstue fra før kan endres til soverom, det passer bedre mtp plassering. Jeg synes det virker overkommelig med den planløsningen, men er redd det skal bli dyrt å ordne. det er en bod i hovedetasjen som kanskje kan endres til wc-rom, men er usikker på str, skal tenke på det på visning. Rommet innenfor kjøkkenet får vi nok ikke gjort noe med, da må vi i så fall flytte både kjøkken og stue, og det blir dyre greier.

Det er ikke mange aktuelle boliger som kommer ut for tiden. De aller fleste har "deal-breakers", eller er for dyre. Denne boligen er så og si perfekt, i hvert fall på papir. Får se hvordan det er på visningen.

Hi

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan kanskje ikke legge ut link hehe

Jeg kan vel egentlig det, men dette er et lite sted, så vil ikke det. ;)

Hi

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Jeg skjønner 😊🌼

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Hva med å bare legge ut bilde av planløsningen? Lettere for oss å vurdere hvor rar den er da.

Anonymkode: 8daa6...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...