Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Er det virkelig 4 år sidan forrige stortingsvalg? Husker dommedagsfølelsen mange hadde her inne etter valget. Og var ikkje rød-sida HELT sikker på at regjeringen ikkje ville overleve helt til neste ordinære valg? 🤣 Kanskje eg må inn og lese i gamle tråder. 😊 Heia blå-blå regjering. 👍 Anonymkode: edac8...4c1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Har ikke stemmerett ved stortingsvalg, så slipper å engasjere meg i diskusjonen heldigvis Anonymkode: d6a79...3fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Heia heia blå-blå!! Anonymkode: 51067...812
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Jeg må lese meg litt opp. Har alltid stemt AP. Men .. Jeg vil ha strengere grense når det kommer til innvandring. Slipp gjerne inn de som virkelig trenger det. Men.. Anonymkode: e376d...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå