Gå til innhold

Stortingsvalg i år?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig 4 år sidan forrige stortingsvalg?

Husker dommedagsfølelsen mange hadde her inne etter valget. Og var ikkje rød-sida HELT sikker på at regjeringen ikkje ville overleve helt til neste ordinære valg? 🤣 Kanskje eg må inn og lese i gamle tråder. 😊

Heia blå-blå regjering. 👍

Anonymkode: edac8...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke stemmerett ved stortingsvalg,  så slipper å engasjere meg i diskusjonen heldigvis :)

Anonymkode: d6a79...3fb

Skrevet

Heia heia blå-blå!! 

Anonymkode: 51067...812

Skrevet

Jeg må lese meg litt opp. Har alltid stemt AP. Men .. Jeg vil ha strengere grense når det kommer til innvandring. Slipp gjerne inn de som virkelig trenger det. Men..

Anonymkode: e376d...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...