Gå til innhold

Dere som har erfaring med barnemark...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere se dem selv eller måtte legen bekrefte? Hvordan så dere dem i så fall?

Anonymkode: 10e62...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så dem selv. 

Anonymkode: d21ec...1a4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi så dem selv. 

Anonymkode: d21ec...1a4

Vi så dem på avføringen til minsten. 

Anonymkode: d21ec...1a4

Skrevet

Jeg kjente infernalsk kløe i rompa selv... Så det aldri...men våre feriegjester som smittet oss så dem.

Anonymkode: a27e6...b0f

Skrevet

Så de aldri, men ungen klagde over at det var vondt i rumpa flere kvelder etter hverandre. Kjøpte markmiddel reseptfritt på apoteket og gav hele familien, og vondten i rumpa gikk over hos ungen.

Anonymkode: 5c6cf...7e7

Skrevet

Når barna sier de klør i rompa, ser jeg etter. De gangene det har vært mark har det ikke vært vanskelig å se. 

Anonymkode: 03996...4f7

Skrevet

Har alltid sett dem. Men så går jeg skikkelig inn i jaktmodus når det skal sjekkes. Bpde før og etter kur.Venter til kvelden, går inn i mørkt rom med kun hodelykt. Står klar med våt Mesoft og lyser raskt opp hullet så de ikke rekker å gjemme seg. Mesoften bruker jeg til å tørke bort de i åpningen, det lindrer.

Er det lyst eller en bruker for lang tid med å se krypet de inn og gjemmer seg.

Anonymkode: 52c48...f84

Skrevet

Jeg har sett dem hver gang, i lys hver gang. Men kun om kvelden, og man må være litt kjapp, for de kryper fort inn. Og hvis det er første gang, ikke glem å presisere for barnet at det IKKE er meitemark de har i rompa. Brent meg på den. 

Anonymkode: c6e66...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...