Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 er på mandag. Han skal ha med is til barna (det er vanlig). Jeg lurer på om vi skal ha med noe til de voksne som takk for fine år i barnehagen. Tips mottas med takk. Kan blomster være noe? Anonymkode: 963ab...458
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Blomster blir de nok glade for. 😊 Hos oss er det tradisjon å ta med en gave som ungene kan bruke i lek. Kritt, maling, ark, duplo, lego, spill osv osv osv. Ser for meg at det blir stor stas for han å komme dit med isen ❤ Anonymkode: 81903...628
RealGutteMamma Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 (endret) Når min slutta i barnehagen kjøpte han leker til avdelingen. Til de voksne kjøpte vi runde pene esker med lokk, et kjøkkenhåndkle, stort kort/papplapp, silkepapir ( alt fra søstrene grene) mekket dette pent oppi og la to egg i fra hønene våre (som vi nettopp hadde fått nesten) og pakket det inn i Celofan. Kjempesuksess :-) Endret 28. juli 2017 av RealGutteMamma
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Vi har alltid gitt bøker til avdelingen når barne har sluttet eller skiftet avdeling. Bøker er dyrt og noe de ikke bestandig har mye av. Anonymkode: 1cd7f...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå