Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Til jul 😜 Har du kjøpt noen julegaver allerede?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Ja, det har jeg. Har begynt å kjøpe dill dall som ungene skal gi til vennene sine. Har også skrevet liste over de som jeg skal kjøpe gave til i løpet av høsten. Har som mål å være ferdig før 1. desember. Gleder meg til jul ❤ Anonymkode: 55e2b...c86
*Miss Marple* Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Haha, nei! Jeg elsker jul, men nekter å tenke på den i sommerferien. Starter aldri med julegaveshopping og forberedelser før i november. Jeg vil ikke bli en av dem som er lei av julen på førstedag.
Mumua Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Ja, har skrevet lister og handlet noe småtteri. Men det er pga termin i november, vet jeg må ha alt klart og sendt avgårde i god tid før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Nei. Det tar jeg i november Anonymkode: 0f08b...dc9
IreneUtålmodig Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Nei, mest fordi de kommer til å se meget rart på meg når jeg spør om ønskeliste haha. Har ingen fantasi.....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 3 timer siden, *Miss Marple* skrev: Haha, nei! Jeg elsker jul, men nekter å tenke på den i sommerferien. Starter aldri med julegaveshopping og forberedelser før i november. Jeg vil ikke bli en av dem som er lei av julen på førstedag. Dette tenker jeg hvert år også. Blir lei første juledag likevel, fordi jeg stresser meg ihjel uka før. Men tenker jeg skal prøve å senke standarden hellr enn å begynne tidligere. Gavehandling er kos, så det sparer jeg til desember. Anonymkode: 355e4...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå