Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 To venner av meg, uavhengig av hverandre drikker MYE synes jeg. Det er nok noen eller et par enheter HVER dag, ihvertfall nå som d er sommer. Det er cava og prosecco til kos, pils til maten osv. Begge sitter ofte hjemme alene og drikker. Hu ene kan også driver å ringe rundt for å skravle i pussa tilstand. På 9/10 fester vi er på er også disse to de som blir fullest. Normalt? Anonymkode: 94b80...4fd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Jeg sitter helt alene hjemme og drikker nå jeg. Har tatt meg en halv flaske rosevin og en liten cider. I kveld skal jeg lage biff med rødvin til kjæresten. Venter på at han kommer hjem. I sommer har det nesten blitt drikking hver dag ja, men veldig sjelden full. Et par ganger har det hendt da, men det har vært i kontrollerte former, med bare meg og kjæresten så jeg ser ikke helt problemet. Folk må da få lov til å drikke alkohol når det passer dem. Anonymkode: 531b7...49e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Nei, det høres ikke normalt ut. Er disse venninnene ensomme, eller kan det være andre årsaker til drikkingen? Vet du noe om familiebakgrunnen deres? Har de alkoholisme i nærmeste familie? Om det er nære venninner ville jeg kanskje tatt en prat med dem, kanskje ikke først og fremst om drikkingen, men hørt om det er noe som plager dem Anonymkode: 9c99a...e9e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det høres ikke normalt ut. Er disse venninnene ensomme, eller kan det være andre årsaker til drikkingen? Vet du noe om familiebakgrunnen deres? Har de alkoholisme i nærmeste familie? Om det er nære venninner ville jeg kanskje tatt en prat med dem, kanskje ikke først og fremst om drikkingen, men hørt om det er noe som plager dem Anonymkode: 9c99a...e9e Eller så kan det være at de bare syns det er veldig ålright å kose seg med litt alkohol spesielt i ferien. Har mange venner som gjør det jeg altså, og de drikker ikke fordi det er noe som plager dem. Det er som oftest ikke derfor folk koser seg med alkohol altså. Anonymkode: 531b7...49e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 På sommeren er det mer enn greit nok å kose seg med alkohol hver dag. For Guds skyld, det er SOMMER! Anonymkode: dccfb...b9c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 I min verden er det unormalt. Men så er jeg totalavholden. En mellomting mellom aldri og hver dag er vel normalt.. Anonymkode: d67a5...0ca
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: På sommeren er det mer enn greit nok å kose seg med alkohol hver dag. For Guds skyld, det er SOMMER! Anonymkode: dccfb...b9c Hva så om det er sommer? Blir sommeren bedre når man er tipsy? Må man ha alkohol bare pga årstiden? Hva med høsten og vinteren da? Da er det jo så deilig å sitte inne og slappe av med vin og øl. Folk som må drikke, og alltid finner en anledning til å drikke har et problem. Anonymkode: 57552...390
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva så om det er sommer? Blir sommeren bedre når man er tipsy? Må man ha alkohol bare pga årstiden? Hva med høsten og vinteren da? Da er det jo så deilig å sitte inne og slappe av med vin og øl. Folk som må drikke, og alltid finner en anledning til å drikke har et problem. Anonymkode: 57552...390 Det kan være tilfelle, men det er ikke nødvendigvis riktig. Jeg har ikke noe problem med alkohol, men jeg har virkelig kosa meg med vin på kveldene nå i ferie, nesten hver kveld. Uten avhengihet, bare fordi jeg har lyst! Og det gjelder bare sommeren, drikker svært lite ellers. Anonymkode: 8a914...ba6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan være tilfelle, men det er ikke nødvendigvis riktig. Jeg har ikke noe problem med alkohol, men jeg har virkelig kosa meg med vin på kveldene nå i ferie, nesten hver kveld. Uten avhengihet, bare fordi jeg har lyst! Og det gjelder bare sommeren, drikker svært lite ellers. Anonymkode: 8a914...ba6 Samme her. Anonymkode: 778a6...bc7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Samme her. Anonymkode: 778a6...bc7 Og her! Anonymkode: dccfb...b9c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2017 #11 Skrevet 29. juli 2017 Jeg ville blitt bekymret for dem. Ikke noe galt i å drikke litt av og til, men når det blir hver dag i ferien tenker jeg at det må være veldig trist at det er det eneste de har lyst til. Er de egentlig deprimerte eller ensomme? Anonymkode: bff36...50e
mipsmaster Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 Blir så sliten av disse alkoholtrådene at jeg kommer til å drikke hvitvin på balkongen når jeg kommer hjem. ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må. Ikke har jeg det gøy uten heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå