Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Har lagt ut en liten ting på finn.no som jeg skal gi bort. Fikk så en melding der det står: "når kan den hentes?" Og ikke noe mer. Kjenner jeg ble litt irritert, synes det er en ganske uhøflig måte å vise interesse på! Eller er det vanlig måte å gjøre det på? Anonymkode: 49a2d...286
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Du skal jo gi det bort, så jeg ser ikke helt problemet, jeg ville kanskje skrevet at jeg var interessert i det du gir bort, og lurer på om jeg er den første som viser interesse, og om når jeg evt kunne hente, og selvfølgelig skrevet hvem jeg var. Hva som er vanlig aner jeg ikke siden jeg aldri har gitt bort noe på finn. Anonymkode: 63130...855
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Hva hadde du ventet deg da!? Anonymkode: 9c6c1...c7d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Ja, det synes jeg var ufint. Kan aldri tenke meg at det er vanlig for siviliserte mennesker å oppføre seg slik. Eneste unnskyldning er hvis det er en ting vedkommende trenger raskt, og oppriktig lurer på når den kan hentes (si det er en parasoll, og personen skal ha middagsselskap i dag; da trenger vedkommende å vite om den kan hentes i dag eller om de skal hive seg rundt og kjøpe ny). Men uansett ville jeg ordlagt meg helt annerledes. Anonymkode: 9dd4d...829
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Jeg hadde forventet å få noe lignende: "hei, har du fortsatt tingen? Hilsen xx" og så at de ventet på svar. Hadde ikke forventet at noen skulle ta det som en selvfølge at de skulle få tingen. Jeg vet at jeg skal gi den bort, men den er fortsatt min og det er opp til meg å bestemme hvem jeg vil gi til. Hi Anonymkode: 49a2d...286
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Jeg ville skrevet: "Hei, xx Er xx fortsatt tilgjengelig? I så fall er jeg interessert. Jeg kan hente når det passer for deg! Hilsen xx" Det er MYE rare folk på Finn, så du får bare ignorere de mest uhøflige og rare. Anonymkode: b9602...5ec
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde forventet å få noe lignende: "hei, har du fortsatt tingen? Hilsen xx" og så at de ventet på svar. Hadde ikke forventet at noen skulle ta det som en selvfølge at de skulle få tingen. Jeg vet at jeg skal gi den bort, men den er fortsatt min og det er opp til meg å bestemme hvem jeg vil gi til. Hi Anonymkode: 49a2d...286 De fleste som legger ut noe gratis ting på Finn er glad for å bli kvitt tingene sine og trenger kun noe som kan hente den, ikke en masse høflighetsfraser man skal velge og vrake mellom. Vedkommende tenkte kanskje at han skulle skynde seg fordi ofte er det førstemann til mølla. Anonymkode: 365fe...ff0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 Sikkert en mann som har skrevet det. Ikke legg så mye i det. Anonymkode: a65ab...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå