Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Er det noen som har brukt kostplanen hans? Er dere fornøyde? Jeg er veldig interessert, men skulle gjerne sett hvordan en typisk dag ser ut og om det er noe for meg, eller om "vanlig" lavkarbo passer bedre. Er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan planen er, er det menyer eller hvordan virker det? Jeg ville nok valgt kostholdsplan 2+ hvis det har noe å si 🤗 Anonymkode: 77abb...2dd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Det er helt vanlig sunn mat. Fisk, kjøtt, kylling og masse grønsaker. En dag på kostplan to er for eksempel frokost med Brisk knekkebrød med pålegg og grønt til, mellommåltid med mørk sjokolade uten melk, lunsj med eggerøre, laks og grønt, mellommåltid med mørk sjokolade uten melk, middag med kyllingfilet og grønsaker, mellommåltid med smoothie. Det er også lagt inn en del faste, men man behøver ikke å faste. Tar litt lenger tid å gå ned i vekt uten fasten. Noen vil kanskje si at maten er litt kjedelig, så kan være greit å sprite den opp med forskjellig krydder. Det er ikke så mye fett som mange kanskje forbinder med lavkarbo. Planene er nøye gjennomtenkt og sammensatt slik at næringsinnholdet blir best mulig. Er det noe du ikke liker på planen, bytter du det ut med noe annet du finner på planen. Jeg har brukt kostplan 1. Hadde på forhånd gått ned 12 kg, men så stoppet det helt opp. Etter jeg startet på kostplanen, gikk jeg ned 10 kg til. Nå prøver jeg å stabilisere vekten, men følger prinsippene til Thor. Han kan sakene sine. Anonymkode: 7ecf5...bce
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er helt vanlig sunn mat. Fisk, kjøtt, kylling og masse grønsaker. En dag på kostplan to er for eksempel frokost med Brisk knekkebrød med pålegg og grønt til, mellommåltid med mørk sjokolade uten melk, lunsj med eggerøre, laks og grønt, mellommåltid med mørk sjokolade uten melk, middag med kyllingfilet og grønsaker, mellommåltid med smoothie. Det er også lagt inn en del faste, men man behøver ikke å faste. Tar litt lenger tid å gå ned i vekt uten fasten. Noen vil kanskje si at maten er litt kjedelig, så kan være greit å sprite den opp med forskjellig krydder. Det er ikke så mye fett som mange kanskje forbinder med lavkarbo. Planene er nøye gjennomtenkt og sammensatt slik at næringsinnholdet blir best mulig. Er det noe du ikke liker på planen, bytter du det ut med noe annet du finner på planen. Jeg har brukt kostplan 1. Hadde på forhånd gått ned 12 kg, men så stoppet det helt opp. Etter jeg startet på kostplanen, gikk jeg ned 10 kg til. Nå prøver jeg å stabilisere vekten, men følger prinsippene til Thor. Han kan sakene sine. Anonymkode: 7ecf5...bce Takk for et utfyllende svar! Er det slik at han legger opp til at man følger fast meny hver dag, eller er det mer som veiledning man kan velge fritt ift? Altså at det er rammer man velger fritt innen? Anonymkode: 77abb...2dd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Det er i utgangspunktet en fast meny hver dag, men du kan bytte om på måltidene og dager. Det er meningen at skal gjennom alle måltidene på planen. Jeg har ikke fulgt den så slavisk altså. Anonymkode: 7ecf5...bce
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er i utgangspunktet en fast meny hver dag, men du kan bytte om på måltidene og dager. Det er meningen at skal gjennom alle måltidene på planen. Jeg har ikke fulgt den så slavisk altså. Anonymkode: 7ecf5...bce Det er bra å høre! Jeg fikser ikke helt sånn meny-opplegg. Takk for gode svar 🤗 Anonymkode: 77abb...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå