Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Hei! Jeg prøver veldig og bli gravid, men blir like skuffa hver gang jeg ser negativ på testen. Er det noen som har noen råd eller tips angående dette? Anonymkode: 27ca8...c0b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Slapp mer av, det klaffer gjerne når man ikke stresser med det. Gjorde det for meg. Anonymkode: 88d12...2b5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Vet du når du har eggløsning? Det er rundt den tiden du kan bli gravid, og det er faktisk bare noen dager i løpet av måneden man er fertil. Du bør laste ned en fertilitetsapp som viser en grei oversikt. Så er det ikke alltid det klaffer, og noen ganger fester ikke egget seg:) Så det kan ofte ta noen måneder før man blir gravid. lykke til! Anonymkode: 3a5de...38b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Hvor lenge har du prøvd da? Har du sex ca annenhver dag i den uka du har eggløsning klaffer det for de fleste innen et år Jeg anser meg sin veldig fertil og jeg har brukt 3 mnd, 1 mnd og 4 mnd på mine tre planlagte barn (fjerde kom helt på eget initiativ), mange bruker mye lenger tid enn meg Anonymkode: bcb45...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå