Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Noen som har drevet med dette? Anonymkode: df6a3...80c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Hvor gammel er du? Anonymkode: 16140...05b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Du ødelegger den naturlige tamfunksjonen og blir avhengig av avføringsmidler for å komme på do.. Et helvetes styr og ikke minst dirkete skadelig Anonymkode: db156...af6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Du KAN ikke begynne med det!! Det tuller til forsøyelsessystemet ditt ENORMT. Missbrukte sånt i 6 måneder, da jeg var 18. Slet med magen over 5 år i etterkant. Måtte ha store mengder appelsinjuice eller kaffe for at det skulle skje noe. Hvis ikke var det på do en gang i uka. Før jeg begynte med det hadde jeg aldri hatt fordøyelsesproblemer. Så min umiddelbare respons er NEEEEEEEEIIIIII, IKKE!!!! Anonymkode: 16140...05b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Enig med de over her. Og du blir ikke tynn heller... Mister bare vann, og når du har tømt deg for vann så eser du ut som en ballong fordi kroppen holder på alt igjen. Lyst til å se ut som en vannballong annenhver dag? Ikke verdt det. Møkka får hjelp ut fra tykktarmen, næring fra mat blir tatt opp i tynntarmen, så å knaske dritepiller og bli tynn av det er klin umulig.. Du ender bare opp som en oppblåst vannballong med kronisk forstoppelse resten av livet. Dessuten må du stadig øke dosen for å få effekt, og sånne legemidler er reseptbetalg over ei pakke, så du må etterhvert kjøpe inn en haug, det blir dyrt. Hilsen ei som som har brukt nesten 30 000 på sånt og ikke gått ned ett gram! Nå sitter jeg igjen blakk, småfeit med forstoppelser og hemoroider.. IKKE VERDT DET! Gå deg en tur og spis snop kun på lørdager. Anonymkode: 6d8a6...171
Kira Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Kjære HI Jeg stenger denne tråden nå fordi vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kira, moderator
Anbefalte innlegg