Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Lenge siden jeg har reist, så må høre hvordan det funker. Har bestilt en flyreise. Må jeg registere passet mitt noe sted da? Eller bare printe ut bekreftelsen og møte opp på flyplassen? Anonymkode: 0d655...725
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Tar det med deg til flyplassen. God tur Anonymkode: 8942e...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå