Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Hva hadde dere ønsket dere i barselgave? Har ei venninne som har prøvd så lenge å bli gravid og endelig kommer prinsessa:) ønsker å kjøpe noe hun vil bli glad for! Anonymkode: 9bea0...de1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Ullklær, ullteppe, gjerne i duse farger Anonymkode: ae9fe...1f4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Jeg skal ha i oktober og ville ønsket meg ull eller bambus (har et søsken som reagerte på ull, så litt obs). Gjerne hjemmestrikkede plagg eller tepper, fra de som kan det Lue, votter, lammeskinn, bilpose... Spørs jo hvor du vil legge prisen Når jeg gir barselgave legger jeg alltid med litt til mor, som feks ull ammeinnlegg, noe selvpleie (krem o.lign), gode ullsokker... Anonymkode: 34947...7d2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Et godt ullpledd som barne kan ha hele barndommen Anonymkode: 82b9e...bae
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Rørospledd er en helt genial barselgave har jeg funnet ut
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Et deilig pledd og et fint smykke til mamma'en? Jeg fikk en liten gave av svigerinnen min når jeg fødte, og ble så rørt! Hun var den eneste av de som kom på besøk som hadde med gave til meg. Ikke at jeg hadde forventet noe som helst altså, men det var tanken bak som satt meg ut ☺️ Så jeg har siden den gang alltid kjøpt en ting til mammaen også. De har jo gjort en helsikkens god jobb da 😍 Anonymkode: d8419...529
Leeloo76 Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 Vi fikk barn i november, både Rørospledd (barnestr.) og ulldress fra Nøstebarn ble masse brukt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 Lille lam eller dressen fra Lanullva: http://www.lanullva.no/lanullva/03101-ow-56-slash-62/lanullva-babydress-offwhite-56-62-cm-tykk-ull Om du har råd er det matchende sokker, votter og lue. Varmt gjennom hele vinteren og utpå våren. Kjempegodt ullsett rett og slett. Vi brukte det fra babyen var rundt 1 mnd frem til 6 mnd. De er veldig strekkbare i størrelsen og har lange bretter man også kan bruke. Går nok fint an å bruke dem til nyfødt også, men veslegutt var bare 50 cm ved fødsel så han druknet i alt som het 55 tøy. Anonymkode: 729b6...4a5
Mumua Skrevet 28. juli 2017 #10 Skrevet 28. juli 2017 Har ei født i oktober og får gutt nå i november, kan si at Lillelam-dress blir mye brukt 50 % på de nå, så da er prisen overkommelig og. Et godt ullteppe er helt topp og de har et mor/barn smykke på Bjørklund som er helt nydelig (det koster 498,-) Jeg hadde blitt utrolig glad for disse tingene Lurt å kjøpe nå som det er salg. Min første bok til utfylling er også kjekt om hun ikke har det enda
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #11 Skrevet 28. juli 2017 2 timer siden, Mumua skrev: Har ei født i oktober og får gutt nå i november, kan si at Lillelam-dress blir mye brukt 50 % på de nå, så da er prisen overkommelig og. Et godt ullteppe er helt topp og de har et mor/barn smykke på Bjørklund som er helt nydelig (det koster 498,-) Jeg hadde blitt utrolig glad for disse tingene Lurt å kjøpe nå som det er salg. Min første bok til utfylling er også kjekt om hun ikke har det enda Takk for svar! Lillelam dress var jeg også veldig glad for. Så det var en ide! Skal sjekke ut smykke også 💓 Anonymkode: 9bea0...de1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #12 Skrevet 28. juli 2017 Røros pledd, Nøstebarn produkter (de har så mye fint og ordentlig), evnt lille lam var det jeg ble mest glad for i ettertid, da jegså hvor mye det ble brukt. Kjedelig å gi noe som nesten ikke blir brukt. Anonymkode: 3dc0a...2d7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #13 Skrevet 28. juli 2017 Ser mange nevner Rørospledd. Hva bruker dere disse til. Vi har fått ett til gutten vår, men det ligger bare i skapet. I vogna buker han jo vognpose og det klør for mye til å ha rett på kroppen... Anonymkode: e3628...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå