Swosj Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Vi skal gifte oss neste år, og jeg har begynt å se på brudekjoler.. Jeg aner ikke hvordan brudekjole jeg kan ha til min kroppsfasong.. Tjukke armer, bittesmå pupper, har ikke hofter eller rumpe, men har ganske stor mage.. INGEN modeller jeg finner har denne kroppsfasongen... Ikke aner jeg hva denne kroppsfasongen heter heller, ligner ikke på noen jeg finner.. Så da lurer jeg på, er det noen har som har denne type kropp og har hatt på seg brudekjole? Hvordan type kjole kan jeg prøve? Skal rundt å titte på kjole i aug/sep, men kjekt å vite litt på forhånd hva man skal se etter
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Det første jeg tenker er at du bør se etter kjoler med høyt liv og A-form på kjolen. Det høye livet vil fremheve puppene dine, og også gi mulighet itl å skjule mer av magen med kjolefasongen. F.eks. halve ermer i blonder kan også være fint om du føler du må skjule armene litt. Du høres mest ut som en eple-fasong, tror jeg. Ellers har du jo et helt år på deg, så du har jo et hav av tid til å endre litt på kroppsfasongen din om du vil og få litt mindre magefett. Karbohydrater er det som har en tendens til å legge seg som magefett, så en form for lavkarbo kan du sikkert ha fordel av - om du ønsker å gjøre noe med det. Ellers er holdning det viktigste for å bære en kjole fint, uansett størrelse. Så bestem deg for å trene styrke og stabilitet i året som kommer, slik at du har en flott holdning og rett rygg til bryllupet Lykke til med kjolejakten og bryllupforberedelsene Anonymkode: 20c15...2cc
Swosj Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2017 Har store planer om å begynne med trening.. Holdningen min er egentlig det værste.. Så jeg MÅ trene.. Lavkarbo har jeg prøvd tidligere, men så sinnsykt vanskelig å få til når man ikke er helt motivert.. :S Men kanskje jeg endelig finner motivasjonen nå!
Kira Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Reklame er fjernet fra tråden. Kira, moderator
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 På 27.7.2017 den 21.22, Swosj skrev: Vi skal gifte oss neste år, og jeg har begynt å se på brudekjoler.. Jeg aner ikke hvordan brudekjole jeg kan ha til min kroppsfasong.. Tjukke armer, bittesmå pupper, har ikke hofter eller rumpe, men har ganske stor mage.. INGEN modeller jeg finner har denne kroppsfasongen... Ikke aner jeg hva denne kroppsfasongen heter heller, ligner ikke på noen jeg finner.. Så da lurer jeg på, er det noen har som har denne type kropp og har hatt på seg brudekjole? Hvordan type kjole kan jeg prøve? Skal rundt å titte på kjole i aug/sep, men kjekt å vite litt på forhånd hva man skal se etter Jeg dro til en kjolesallong. Jeg kan IKKE ha bare armer ! Joda, det kunne jeg visst. La de hjelpe deg i butikken. De har peiling 😉 Anonymkode: bea87...45d
Swosj Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg dro til en kjolesallong. Jeg kan IKKE ha bare armer ! Joda, det kunne jeg visst. La de hjelpe deg i butikken. De har peiling 😉 Anonymkode: bea87...45d Jeg var i en salong for ikke så lenge siden, men hun hadde veldig lite peiling. Måtte finne alle kjolene selv, men fant noen som var helt OK på. Vet i hvert fall ca hva jeg skal lete etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå