Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg lurer på om dere kjente graviditetssymptomene til samme tidspunkt i syklusen/graviditeten hver gang? Var det de samme symptomene dere kjente? Jeg har vært gravid mange ganger det siste året, men mistet. Hver gang har jeg fått ømme, store bryster mellom 7 og 9 dpo. Nå er jeg på 11-12 dpo og brystene har ikke blitt ømme (enda). Lurer på om det bare er å gi opp håpet for denne syklusen eller om det kan være ulikt fra gravidtet til graviditet? Anonymkode: 3dad7...9b6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Det har vært ulikt. Vært gravid fem ganger. Har tre barn. Anonymkode: 90fb0...868
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Tre graviditeter og tre barn her. Samme kjønn på barna. Jeg har bare tisset forferdelig ofte gjennom hele graviditeten hver gang. Ingen andre symptomer annet enn voksende mage og sparking. Nå har ikke jeg mistet noen gang (så vidt jeg vet i alle fall), men ville bare ha fram at symptomfritt ikke nødvendigvis betyr at noe er galt☺ Lykke til 💕 Anonymkode: 1286b...8c5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Det har vært forskjellig, har fire barn og aldri mistet. Med første var jeg kvalm allere flere dager før forventet mens, ble bare verre og verre, brakk meg til langt ut i femte måned. Merket aldri noe ømhet i brystene, men fikk bekkenløsning som klemte på isjiasnerven og var i helt elendig form Andre ganger kom ikke kvalmen før i uke 7-8 og varte bare til uke 12-13 og jeg brakk meg ikke eneste gang. Slet med svangerskapskløe denne gangen da, men bekkenet var ganske fint Tredje gangen hadde jeg knapt symptomer i det hele tatt. Hadde det ikke vært for positiv test og etterhvert ultralyd hadde jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt første halvdel av svangerskapet. Var nesten ekkelt hvor god form jeg var i og hvor lite symptomer jeg hadde. Ble riktignok tyngre og mer symptomer siste halvdel, men første halvdel var jeg i superform Fjerne gangen ble stikk motsatt. Jeg føle meg syk og elendig hele svangerskapet, skjønte jeg var gravdi før det egentlig skulle være mulig. Formen var elendig omtrent fra befruktet egg, svimmel, uvel, kvalm, hodepine, nedsatt immunforsvar så den ene forkjølelsen tok den andre. Definitivt mitt tyngste svangerskap. Anonymkode: 0b8d6...676
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Har 3 barn, vært gravid 6 ganger. De første månedene har vært ulike hver gang. Noen ganger har jeg fått symptomer ved ventet mens, andre ganger har jeg ikke kjent noe før i uke 16. Det har ikke vært noen forskjeller mellom de jeg har mistet og de jeg har beholdt i forhold til mengde symptomer og tidspunkt jeg merket noe. Anonymkode: c7113...a3a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 3 graviditeter,3 barn,samme kjønn,helt forskjellige symptomer. Anonymkode: 73fc5...576
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 6 x gravid, et barn født, venter nr 2nå og er i 3.trimester. Samme kjønn på de to jeg ikke har mistet -Veldig like symptomer i starten på alle. Trøtt. Har alltid forstått at jeg var gravid før mens skulle ha kommet pga trøtthet, og forsterkede PMS symptomer, alle gangene. Men med denne siste nå er jeg mer kvalm en med han forrige. Anonymkode: fd8c4...ba9
Iiiiik Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 Seks graviditeter, tre barn. Samme oppdagelse av graviditeten hver gang. Ømme bryster de siste dagene før forventet mens. Skrekkelig kvalm fra noen dager etter at jeg skulle hatt mensen, varighet på kvalmen varierte fra 15 uker til 25 uker (kortere i de svangerskapene som ikke var fullbårne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå