Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Er singel og har vært med to menn etter ex. Denne var jeg veldig betatt av og hadde kjemi med og likte utseende, men han er ikke interessert i annet enn roting. Den andre er ikke så fin, men så god og kosete. Er ikke forelsket. Vil egentlig hatt en jeg synes var pen, har kjemi med og er kosete. Er det mulig å finne? Anonymkode: c63a7...1a8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Selvfølgelig er det det, du må bare fortsette å lete.. Anonymkode: c1a62...cfa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Jeg er singel og roter med flere. Alle er like useriøse så vi "fortjener" hverandres rot 🙈 Når det gjelder dine ønsker, ja du kan finne akt du ønsker i kun en mann, men da må du lete litt til. Anonymkode: 1915a...6a6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Ikke alltid man kan få alt man ønsker 😉 men let videre så dukker det vell opp en til deg også. Hvis ikke må du senke forventningene 🖒🖒 Anonymkode: 6d7ed...ebc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Får se hva som skjer frem over. Hadde håpt det. Får kose meg litt på veien. Anonymkode: c63a7...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå