Gå til innhold

Litt frustrert her nå.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hjemme ferie her og har nå bestemt at vi skal møte en venninne og hennes ti barn i en hytte noen timer her i fra. Gleder meg masse. Ikke sett henne på noen år. Nå sier eldste at han ikke vil være med. Er 17. 

Jeg vil bestemme at han skal være med. Er det feil? 

 

Anonymkode: f53c7...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ti barn? Hvis ikke det er skrivefeil må da virkelig stakkaren få slippe.

Ellers også, forsåvidt.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt hjemme ferie her og har nå bestemt at vi skal møte en venninne og hennes ti barn i en hytte noen timer her i fra. Gleder meg masse. Ikke sett henne på noen år. Nå sier eldste at han ikke vil være med. Er 17. 

Jeg vil bestemme at han skal være med. Er det feil? 

 

Anonymkode: f53c7...8b2

Hvorfor må 17-åringen være med? Jeg ville heller ikke vært på hytte med 10 barrn, skjønner godt at en 17åring ikke vil det

Anonymkode: 16fbd...c0c

Skrevet

Sorry. To barn. Den ene er noen år yngre enn han så håpte de kunne være sammen. Eller så kommer hennes gutt til å være alene. Når vi avtalte dette sa han ikke nei. 

Mer jeg streng da? 

Anonymkode: f53c7...8b2

Skrevet

Du er ikke streng, men usedvanlig uklok. En syttenåring henger ikke med småunger. La ham nå endelig slippe.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry. To barn. Den ene er noen år yngre enn han så håpte de kunne være sammen. Eller så kommer hennes gutt til å være alene. Når vi avtalte dette sa han ikke nei. 

Mer jeg streng da? 

Anonymkode: f53c7...8b2

Hvor mye er noen år yngre da?

Anonymkode: 16fbd...c0c

Skrevet

Han er vel 13 eller 14. 

Hadde eldste sagt dette med en gang hadde det vært annerledes. Da hadde jeg kunne sagt det. Nå synes jeg det blir dumt. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han er vel 13 eller 14. 

Hadde eldste sagt dette med en gang hadde det vært annerledes. Da hadde jeg kunne sagt det. Nå synes jeg det blir dumt. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Det er ganske stor aldersforskjell i den alderen, så jeg synes du er streng. Men jeg synes og han skulle sagt det med en gang, jeg skjønner jo at det er litt dumt for det andre barnet. Men jeg synes virkelig ikke du kan tvinge han med

Anonymkode: 16fbd...c0c

Skrevet

Vet at det er en del aldersforskjell. Får høre og tygge litt på det til fredag. Håper han ombestemmer seg. Ville hatt han med. Blir den ferien vi skal ha. Og er bare fra fredag til søndag. 

 

Ble litt kinki situasjon. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er vel 13 eller 14. 

Hadde eldste sagt dette med en gang hadde det vært annerledes. Da hadde jeg kunne sagt det. Nå synes jeg det blir dumt. 

Anonymkode: f53c7...8b2

En 17-åring og en 13-åring har ikke noe til felles. Og du kan ikke drive og "bestemme" hva så gamle ungdommer skal gjøre i ferien.

Anonymkode: e309f...332

Skrevet

Han er 17. La gutten få slippe å være gratis barnevakt/underholdning for en 13åring i flere dager. Såpass gamle bør få bestemme selv, og i dette tilfellet har han god grunn til å si nei. Han kommer til å kjede vettet av seg. 

Anonymkode: 4266d...6fb

Skrevet

Hva er "kinki" med denne situasjonen?

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke at man skal tvinge en 17 åring på hyttetur med 'småbarn'. 

Anonymkode: a3b95...91c

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Hva er "kinki" med denne situasjonen?

He he, hun mente nok "kinkig" (og ikke "kinky", som du sikkert tenkte")

Anonymkode: aa91a...ba0

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

En 17åring burde få slippe å være med på hyttetur kun for å være barnevakt for en 13åring. Det er jo det som, mest sannsynlig, er realiteten. De færreste 17åringer er interesert i å "leke" med en fremmed 13åring.

Skrevet

Ser at alle mener at han bør få være hjemme alene. 

 

Ender gjerne med det. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Skrevet (endret)
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

He he, hun mente nok "kinkig" (og ikke "kinky", som du sikkert tenkte")

Anonymkode: aa91a...ba0

Det var nok kinkig og ikke kinky jeg tenkte på ja. 

 

Men, jeg skjønner likevel ikke hva som var "kinki" med denne situasjonen. 

Endret av Evablaum
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser at alle mener at han bør få være hjemme alene. 

 

Ender gjerne med det. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Ender det "gjerne" med det, eller ender det "nok" med det? 

Skrevet

Har han allerede takker ja er det uhøflig og ikke komme. Det er din jobb som mor å oppdra "ungen" til å bli en mann. Neste gang har han lært! 

En 13 åring gidder vel heller ikke leke osv, men de kan kanskje skyte med luftgevær, spille TV spill eller annet som ikke trenger ha noe å si for alderen? Dere får legge litt til rette for at alle skal trives! 

Anonymkode: 2d40a...df4

Skrevet

Hvor godt kjenner guttene hverandre? Pleier de å henge sammen ? Hvis ja , syns jeg han kan være med.

Anonymkode: 14a67...360

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor godt kjenner guttene hverandre? Pleier de å henge sammen ? Hvis ja , syns jeg han kan være med.

Anonymkode: 14a67...360

Nei, har møt han en gang før for 3 år siden. 

Anonymkode: f53c7...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...