Gå til innhold

Hjelp, ekkelt men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med gul og slimete avføring i to uker nå etter pencillinkur. Går på super 8 udos choice, men hjelper ikke. Bør jeg gå til lege? Merket også litt friskt blod i dag. Noen som har opplevd samme?

Anonymkode: 995d3...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er udos choise? Har legen sagt at du kan bruke det? Hvordan er den i bruk med penicillin? 

Nei, aldri opplevd det. 

Ja, selvfølgelig burde du kontakte legen!

Sikkert ikke noe livsfarlig, men blir ikke overrasket om et eller annet av det du putter i kroppen ikke funker helt optimalt akkurat nå. 

Anonymkode: a3103...088

Skrevet

Det er bare gode bakterier for å få magen i orden igjen, flere leger har anbefalt det i stedet for idoform. Penicillinkuren er jeg som sagt ferdig med for to uker siden, men har gått på pencillin nesten uten stopp siden midten av mai pga en infeksjon. Gått hardt utover magen, men trodde det skulle ha blitt bedre nå. 

HI

Skrevet

Høres ut som om du kan ha fått en soppoppvekst i tarmen. 

Hjelper ofte med en kjapp pillekur. Kom deg til lege😊

Anonymkode: 676f2...73b

Skrevet

Kjapp pillekur som i pencillinkur? Det tror jeg ikke magen tåler nå.

Skrevet

Slim i avføring kan også komme av antibiotika, hva har du gått på?

Hvis det vedvarer og du oppdager mer blod i avføringen ville jeg tatt kontakt med lege.

Anonymkode: a0bbd...6c4

Skrevet

Har gått på ulike kurer, men siste nå var en apocillinkur på 14 dager. Men det er 14 dager siden kuren var ferdig så trodde magen skulle være i balanse til nå. Er veldig ubehagelig og jeg må ha toalett i nærheten hele tiden, blir vanskelig på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...