Gå til innhold

Dere som har hatt MA, vet dere grunnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

1. Gangen var det funnet knute på navlestrengen. 2. Gangen har nettopp skjedd så har ikke fått svar enda. 

Anonymkode: 24b40...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke. Har hatt 2 sa og 1 ma. Siste som er ma er nettop sjedd, og sendt inn til undersøkelse, så mulig jeg får et svar, men det kan også hende at jeg ikke får det siden det hadde vært dødt i magen lenge før det ble oppdaget, og hadde begynt å gå i oppløsning.

Anonymkode: 5db10...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 23.9.2017 den 0.01, Anonym bruker skrev:

Mistet tre ganger, og fikk utredning. Viser seg at jeg har flere antistoffer i blodet.

Anonymkode: a8a98...822

Hva innebærer dette? Og fantes det en løsning på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fått tilbake obduksjonsrapporten fra ma’en jeg hadde i september. Den foreløpige utredningen viste en påfallende stor og blek morkake, det var vist alt for mye vann som hadde ført til brudd i kraniet. Vet ikke om jeg skjønte deg helt rett 🙄 Har googlet meg i hjel. Denne gangen ble nurket 12 uker og sist ble det 14 uker. Begge gangene er det tilsynelatende morkaken som er problemet 🙁 Vurderer å prøve en tredje gang. Men syns det er en utrolig skremmende tanke 💜 Jeg har forresten 2 barn fra før. En med samme mannen. Tar gjerne imot erfaringer og tanker fra dere, om det er noen som kjenner seg igjen i noe jeg har sagt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...