Gå til innhold

Bruker dere solkrem på dager som er overskyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i en annen tråd at en får pes for å stille spørsmålstegn ved å ha på uvdrakt i overskyet vær med henvisning til at det er bedre enn å bruke solfaktor. 

Vi smører bare når det er direkte sol, vi. 

Anonymkode: 70ea6...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ikke solkrem når det er overskyet nei. Men uv-drakten vil sønnen min ha på når han skal bade uansett, og spesielt hvis det er overskyet. Han fryser lett og føler han holder varmen bedre med den på. :P

Anonymkode: 73b9d...a84

Skrevet

I Spania, ja....ikke her hjemme.

Anonymkode: 62164...c3e

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker ikke solkrem når det er overskyet nei. Men uv-drakten vil sønnen min ha på når han skal bade uansett, og spesielt hvis det er overskyet. Han fryser lett og føler han holder varmen bedre med den på. :P

Anonymkode: 73b9d...a84

Ha ha, sånn er datteren min også! Overskyet eller vind = uv-drakt så hun ikke skal fryse!

Anonymkode: 6a903...15e

Skrevet

Ja , som oftest gjør jeg det. Iallfall hvis jeg er ved sjø eller snø , (høyfjell). Har selv opplevd å få annengrads solforbrenning etter to timer i båt på et fjellvann og med faktor seks, på en grå og overskyet dag. Så den tabben prøver jeg å hindre at skjer igjen.

Anonymkode: 9ae32...ca5

Skrevet

Vi smører på overskyede dager også, hvis det er en "utedag" hvor barna tilbringer store deler av dagen ute og helt eller delvis avkledd. 

Jeg har selv blitt brent mens det var overskyet. Sola er jo fremme innimellom, og skylaget er ikke tett. 

Anonymkode: 4fb4b...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...