Gå til innhold

Bursdagsgave 6 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode ideer? Er det vits med f.eks leksepult, blir det brukt eller sitter folk mest ved kjøkken/spisebord å gjør lekser? Noe annet lurt? Hun ønsker seg jo forskjellig småting, men har lyst å kjøpe noe litt større fra oss foreldre også. Blir glad for tips :)

Anonymkode: 0ff89...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei som begynner på skolen nå, og hun fikk ikke skrivepult i bursdagsgave, men skal få det til jul. Hun kommer til å sitte ved kjøkkenbordet å gjøre lekser, men pr nå gar hun et lekebord med stoler på rommet sitt som hun bruker mye. Så skrivepult hadde vært midt i blinken her.

Anonymkode: 8ad35...dce

Skrevet

Vår snart 6-åring skal få nettbrett av oss foreldre og dukkehus med tilbehør fra besteforeldrene. Han tør ikke være alene på rommet sitt, så skrivebord er liten vits her enda, men kommer nok til å kjøpe det etter hvert. Da tar vi ham nok med i butikken så han får være med å velge. :) 

Anonymkode: 59714...8b0

Skrevet

Sønnen min blir 6 år i Oktober å da tenkte jeg  kjøpe en Samsung Galaxy telefon til han :) Han er vel snart den eneste som ikke har fått mobil enda.

Anonymkode: 09355...78d

Skrevet

Den eneste av hvem? Mobil og nettbrett utgår totalt for oss, det synes jeg hun er alt for lita til. 

Tar gjerne i mot flere tips :)

Anonymkode: 0ff89...47e

Skrevet

Han fikk skolesekk og radiostyrt helikopter. 

Anonymkode: c31fa...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...