Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Jeg er også på ferie med familie og merker at de andre familien lar kresenhet være status. Ungene liker ingenting, og skal alltid ha noe annet. Det som er rart er at foreldrene sier ting som "nei dette liker du nok ikke nei, det forstår eg godt" og setter himmel og jord i bevegelse for å få tak i noe som er godt nok. Det er liksom som om de mener at de er prinsessen på erten eller noe, all motstand mot mat belønnes med ekstra oppmerksomhet. Legger til at de hyyyyyyyler at de ikke liker og at farmors vafler er EKLE, men ingen forteller dem at det er frekt. Anonymkode: d4fb6...a69
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Hadde skammet meg om barna mine oppførte seg sånn. Men folk søker jo status på de mest merkelige områder. Anonymkode: cd84e...d1e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 De hadde jeg ikke reist med mer. Anonymkode: 093c8...0b4
Gjest Antarctica Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde skammet meg om barna mine oppførte seg sånn. Men folk søker jo status på de mest merkelige områder. Anonymkode: cd84e...d1e Hadde også skammet meg. Det viser jo bare hvor udugelige foreldrene er. Men som du sier, noen ser på det som status - enkelte føler seg litt kry over å skjemme bort ungene. Heldigvis er de i mindretall...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Hadde sagt noe.gjorde det i sommer da niesen min sa æsj til noe jeg skulle spise. Anonymkode: f0d85...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå