Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #51 Skrevet 26. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: - ikke feminist Dette er en deal breaker? Jeg har aldri møtt en mann som har omtalt seg som det. Ikke på 40 år på denne planeten. For likestilling ja nær sagt alle. Kan du utdype dette med eksempler? Anonymkode: 6eef3...03f Mannen min beskriver seg som feminist. Ellers vet jeg om en del mannlige kolleger som beskriver seg selv som det (jeg vet det kun fordi jeg har lest det i Twitter-profilen deres). Bortsett fra det har jeg aldri spurt, for det er kun for min livspartner at dette er en dealbreaker. Og da ikke at de må beskrive seg selv som feminist, men at de ikke må være anti-feminister. Siden jeg er feminist så hadde nok det vært en dealbreaker for anti-feminister uansett. Anonymkode: c34b3...f4a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #52 Skrevet 26. juli 2017 Den absolutte dealbreaker er dumskap. Anonymkode: c1e23...5e5
Gjest Antarctica Skrevet 26. juli 2017 #53 Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den absolutte dealbreaker er dumskap. Anonymkode: c1e23...5e5 Det er vel nettopp det HI beskriver i hovedinnlegget...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #54 Skrevet 26. juli 2017 Kan ikke tenke meg en mann som er vesentlig mindre intelligent enn meg. Heller ikke en som ikke jobber. Og ikke en som har barn fra før med en håpløs eks, det blir alt for mye problemer og vitner om dårlig dømmekraft. Vil heller ikke ha en mann som er veldig opptatt av utseendet sitt. Anonymkode: 29911...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå