Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Kort, med sveis, hanekam...? Langt, med flette, hestehale, løst? Hvor langt er det? Jeg har langt hår til mellom skulderbladene og varierer med flette og å ha det løst. En sjelden gang hestehale. Anonymkode: a4285...052
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har hår til skuldrene og har det alltid i hestehale. Hater å ha håret løst. Burde sikkert bare hatt kort hår, men det kler jeg dessverre ikke. Anonymkode: fa3d9...6ee
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Har halvlangt til langt hår og pannelugg. Har stort sett håret i flette eller hestehale, er mest praktisk både på jobb og hvis jeg skal gå turer og sånn når jeg har fri. Anonymkode: e8a68...cc2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Langt, men litt kortere enn HIs. Har det alltid løst, varierer litt med å bruke krølltang og style det innimellom. Anonymkode: 3d433...788
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har helt kort enkel klipp Anonymkode: 31592...e2d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Jeg sparer hehe. Jeg er finest når det er litt ovenfor skuldrene, men siden jeg er 33 år, vil jeg jeg gjerne ha det langt en gang til hehe. Man kan jo ha langt hår når man er 50 år også, men. Det er deilig å ha langt hår og kan sette det opp i en strikk når jeg løper etter barna hehe Anonymkode: 0711e...73d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 En lang bob, men stort sett i strikk eller klemme. Liker godt å sette vekk halve håret. (Toppen, fortrinnsvis) Anonymkode: 507df...12b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 Mellom skulderbladene ca. Stort sett alltid hestehale. Skulle ønske jeg fikk til noe annet med håret mitt. Anonymkode: b24ec...a0b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #9 Skrevet 26. juli 2017 Midt på ryggen. Har det alltid i hestehale/dult på toppen av hodet. En sjelden gang flette. Vurderer sterkt å klippe det da jeg har latt min egen hårfarge vokse ut å det er så stor kontrast mellom det friske og "syke" håret. Fargene går veldig godt sammen men jeg er så innmari hårskjæren😩 Men har alltid ønsket meg langt hår, men hva er vitsen når jeg ikke styler det😂 Anonymkode: 08a52...684
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #10 Skrevet 26. juli 2017 Håret mitt er så langt at jeg må holde det unna når jeg setter meg for ikke å sette meg på det. Som regel har jeg det flettet. Noen ganger utslått mm. Anonymkode: f36fe...8b8
Aiyanna Rose Skrevet 26. juli 2017 #12 Skrevet 26. juli 2017 Relativt langt, til ca midt på ryggen, og med en del fall. Av og til fremhever jeg bølgene, av og til glatter jeg dem ut. Går med hestehale, flette(r), løst hår og diverse andre påfunn😉 Elsker å variere. Vurderer nå å klippe det litt kortere sånn at det blir lettere å stelle.
MammantilNurket Skrevet 26. juli 2017 #13 Skrevet 26. juli 2017 Langt hår ned til rumpa. Har det i "ballerina-topp", løst, hestehale, flettet hestehale, flette, med blomster, hårbånd, bøyle, små kammer ...
Marriet Skrevet 26. juli 2017 #14 Skrevet 26. juli 2017 Lavstatusdott. Hatt det siden jeg fikk barn. Eneste gangene jeg går med løst hår eller ordner det noe videre er hvis jeg skal noe spesielt. Mitt eget bryllup kanskje 😂
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #15 Skrevet 26. juli 2017 Lang lugg og pinnekort ellers. Så uryddig som mulig, egentlig. Anonymkode: 9c713...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå