Gå til innhold

hvordan si ifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle være dagmamma for to barn i tre dager forrige uke.Vi ble enige om at jeg skulle få 2000 kr for 3 dager.Mor spurte om hun skulle første dagen å jeg svarte at hun kunne betale siste dagen;da tenkte jeg altså fredag. Fikk spørsmål om jeg kunne jobbe tre dager denne uken også å det svarte jeg ja til,men regner jo med å få betalingen for forrige uke på fredagen som avtalt.Det fikk jeg ikke.Hvordan kan jeg spørre på en fin måte om å få pengene jeg har tjent fra sist uke? Står uten inntekt denne måneden så hadde virkelig trengt de 2000 kr nå.

Anonymkode: efd41...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ikke møtt opp før hun betalte. Enkelte folk er frekkere enn flatlusa. 

Skrevet

Hun har nok misforstått deg og tror hun ikke skal betale enda siden du skal jobbe mer.. :) bare send en melding der du spør om du kunne fått de 2000 for forrige uke neste gang du skal passe ungen, da du har behov for de nå :)

Anonymkode: 597db...c49

Skrevet

Kanskje hun rett og slett tenker at hun skal betale siste arbeidsdagen, slik som du ville? Ikke sikkert hun forsto at du ville ha betalt for en uke av gangen. Bare si det som det er så ordner det seg sikkert:) (Selv om hun ikke har tenkt på akkurat samme måte som HI, så betyr vel ikke det at hun er " frekkere enn flatlusa"...)

Anonymkode: 4b96f...984

Skrevet
2 timer siden, MrsRiddick skrev:

Da hadde jeg ikke møtt opp før hun betalte. Enkelte folk er frekkere enn flatlusa. 

Tror vi bare har misforstått hverandre litt å synes det er ubehagelig å si ifra så lurte på hvordan jeg skal si det 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun rett og slett tenker at hun skal betale siste arbeidsdagen, slik som du ville? Ikke sikkert hun forsto at du ville ha betalt for en uke av gangen. Bare si det som det er så ordner det seg sikkert:) (Selv om hun ikke har tenkt på akkurat samme måte som HI, så betyr vel ikke det at hun er " frekkere enn flatlusa"...)

Anonymkode: 4b96f...984

Tror bare vi har misforstått hverandre litt ja så tenker ikke på henne som frekk.

Gjest Antarctica
Skrevet

"Jeg jobber gjerne noen flere dager, det går bra. Og så trenger jeg lønna fra forrige uke nå. Passer det om jeg henter den når vi møtes i morgen?"

Skrevet

"Jeg kan gjerne jobbe neste uke også, men jeg ønsker likevel å ha betaling for første uken på fredag som avtalt. :-)"

Anonymkode: 5837c...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...