Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Har slike hår som hele tiden "flyr", samme om håret er nyvasket eller skittent. Har prøvd flere shampoer, balsam, oljer, hårkur er, hårsprayer o.l. Ingenting hjelper. Blir ganske fortvila. Noen tips? Anonymkode: 68ef5...c43
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Rettetang (og varmebeskyttelse først da, så klart) Anonymkode: 974f4...c91
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Det har jeg faktisk også prøvd. Funka ikke. Fortsatt alle disse hårene som krøller seg. Hva kommer det av? Hi Anonymkode: 68ef5...c43
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har også slike. Jeg ser ikke helt problemet, hvorfor kan de ikke bare være der? Anonymkode: 453fd...ccc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Hår faller av og vokser ut i forskjellig tempo , da blir noen litt lenger og noen kortere. Du har kanskje litt tykt hår, med lateks for at det "kruser" seg?! Anonymkode: 974f4...c91
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Samme problem. Har en viss suksess med produkter med olje i balsam og sjampo. Ofte heter det noe med frizzy hair. Hadde en veldig bra serie fra Pureology men den har selvsagt gått ut av produksjon. Balsam man ikke skyller ut er også OK. Ulempen er at håret blir raskere fett pga oljen. Har jeg god tid er det best å ha i store hårruller og la det lufttørke med disse. Spray håret med en lett hårspray som bare samler håret før du tar ut rullene. Saltvannsspray er også et alternativ, men jeg synes håret blir så stivt, hater stivt hår, men det ser greit ut. Når jeg har dårlig tid, lar jeg det tørke løst, når det nesten er tørt grer jeg, setter opp i en knute og stryker bittelitt hårvoks over håret. Helvete med slikt hår Anonymkode: 7a66a...c54
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 Jeg ser bare noe veldig mørkt på det bilde Anonymkode: 6081b...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har grei erfaring med kur. Kjøpte en mot tørt hår som jeg syns hjalp litt. Men det blir veldig fort tungt. Fikk tips hos frisøren om å bruke olje og hårspray, men ikke mye. Syns ikke det hjalp nevneverdig heller. Mitt og krøller seg selv om jeg retter det ut. Drømmer om glansfullt langt hår UTEN småhår overalt! Anonymkode: ec857...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå