Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Ikke noen biggie, da.. Bare lurer på om deres gjør det også? Typisk vi sitter i stuen, jeg leser en bok, han ser på Pokemon. Han synes tydeligvis det er veldig gøy å inkludere meg i handlingen, og vil hele tiden forklare meg hva som skjer. Jeg elsker gutten, men lite kjeder meg mer enn Pokemon 😜 Jeg jatter stort sett bare med, da. Er dette kjent for deg? Anonymkode: b6d28...8cf
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Er din sønn vår nevø. Han kommenterer ikke bare TV, han kommenterer alt. Han er utmattende å være med. Anonymkode: 59346...2f0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Sønnen til min venninne er slik. Fryktelig slitsom. Venter på at foreldrene skal si at nå er det nok, men neida.. De jatter bare med de også. Anonymkode: d49c8...4cb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Be han være stille. Tantungen min er slik, klarer ikke holde fred på kino heller. Så vi kan ikke ha han med 😑 ødelegger filmen for alle andre. Når vi ber klassen på filmkveld etc ... så sitter alle å hysjer på han. Aldri lært hjemme å være still under film.. desverre. Anonymkode: 669ea...4f1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Han må jo få beskjed om å være stille? Anonymkode: a7d24...cb8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Hi hvor er du...? Endelig skjønt at du har et ufordragelig barn? Anonymkode: d49c8...4cb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 Jeg er her jeg. Har ikke et ufordragelig barn. Men du var temmelig ufordragelig selv. Han liker å fortelle det han ser på TV. Det er tidvis litt irriterende, men det er alt. Anonymkode: b6d28...8cf
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her jeg. Har ikke et ufordragelig barn. Men du var temmelig ufordragelig selv. Han liker å fortelle det han ser på TV. Det er tidvis litt irriterende, men det er alt. Anonymkode: b6d28...8cf Det er ikke tidvis irriterende, det er alltid irriterende. Du gjør lurt i å lære ungen folkeskikk:) Anonymkode: c57be...964
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #9 Skrevet 26. juli 2017 Har ei som til tider kan sitte og spørre og grave om alt som skjer på tv. Jeg har lært meg at jeg bare må si hun må være stille, se på og da får hun sikkert svar på det hun lurer på. Hun er slik bare noen ganger heldigvis. Ett og annet spm er greit, men ikke når det blir det ene etter det andre hele tiden. Hun får også høre at vi ikke får sett på tv når vi blir avbrutt av alle spm. Da kommer det åååå.... Anonymkode: 8bc47...419
Eliseflisa Skrevet 26. juli 2017 #10 Skrevet 26. juli 2017 Begge våre VAR slik... Vi sa endel ganger at de måtte være rolig da vi så på tv.. og lot de snakke og få tilsnakk noen ganger. Da det ikke virket slo vi rett og slett av, det funket =) og de lærte
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2017 #11 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har sagt til mine at når de ser på sine egne programmer, får de enten holde fred eller snakke med hverandre om det. Ikke med meg som leser bok eller gjør noe annet. De har blitt vant til å spørre først "følger du med på dette programmet?" før de spør eller kommenterer noe. Hvis vi ser på sammen kan vi kommentere til hverandre. Ikke lange masete greier som overdøver programmet, men det må være lov å si "oj, den var stor!" eller "skal tro om løven klarer å ta sebraen?" og sånt. Anonymkode: f88ac...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå