Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Og nå har han flyttet rett inn til nyedama etter å ha bodd på sofaen til en kompis. Jeg vet jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, men er dette bra for ungene? Jeg er over ham, kastet ham ut pga utroskap og latskap, så det er ikke derfor jeg spør. Jeg vil bare at barna skal ha det bra. De har hatt samvær hos meg frem til nå, og skal til ham annenhver helg. Anonymkode: 810fb...361
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Det er en måned siden han flyttet fra deg og barna (eller ble kastet ut), og nå er han allerede samboer med en ny og dame som han skal ha barna hos også på samvær? Tvilsomt om du får gjort så mye med det, men jeg hadde krevd timer på fvk/mekling før han fikk samvær på den måten. Høres ut som om det var ditt livs riktigste avgjørelse å bli kvitt den fyren! Han er ingenting å samle på! Anonymkode: 5a62b...748
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er en måned siden han flyttet fra deg og barna (eller ble kastet ut), og nå er han allerede samboer med en ny og dame som han skal ha barna hos også på samvær? Tvilsomt om du får gjort så mye med det, men jeg hadde krevd timer på fvk/mekling før han fikk samvær på den måten. Høres ut som om det var ditt livs riktigste avgjørelse å bli kvitt den fyren! Han er ingenting å samle på! Anonymkode: 5a62b...748 Det var en veldig riktig avgjørelse ja! Anonymkode: 810fb...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå